Låge sjåartal uroar sponsorane

Rosenborg - Brann er normalt den største sjåarmagneten i norsk fotball. I år såg berre 20 000 storkampen på TV.

RBK - Brann

LÅGE SJÅARTAL: Storkampen mellom Rosenborg og Brann på Lerkendal vart sett av 20 000 TV-sjåarar.

Foto: Alley, Ned / NTB scanpix

Kristoffer Larsen feirer scoring mot VIF

JUBLAR FOR FÅ: Kristoffer Larsen jublar etter skåringa si mot erkerival Vålerenga. Det var det ikkje mange som såg på TV.

Foto: Hommedal, Marit / NTB scanpix

Ikkje fleire enn 90 000 TV-sjåarar har fått med seg Brann sine tre første eliteseriekampar, som har vore å sjå på betalkanalen C More.

Serieopninga mellom Brann og Vålerenga hadde 30 000 sjåarar. Til samanlikning såg 700 000 det tilsvarande oppgjeret på TV 2 i 2009.

– Ikkje spesielt hyggjeleg

Bergens Tidende skriv i dag at fleire av sponsorane til bergensklubben er uroa for dei låge sjåartala. Sparebanken Vest, som er inne som hovudsponsor i tre av eliteserieklubbane, er uroa over sjåarsvikten.

– Dette er ikkje spesielt hyggjeleg, seier viseadministrerande direktør Jan Erik Kjerpeseth til avisa.

Vestlandsbanken er òg hovudsponsor for Sogndal og Haugesund, i tillegg til dei raude frå Bergen.

– Me følgjer desse sjåartala nøye. Om eg i tillegg hadde representert ein nasjonal aktør hadde eg vore enno meir uroa, seier Kjerpeseth, som først og fremst ønskjer å nå lokale kundar med engasjementet gjennom fotballklubbane.

Også fleire andre sponsorar er uroa over at ikkje fleire ser kampane på betalkanalen.

– Lever ikkje av sjåartal

– Me lever ikkje av sjåartal, me lever av abonnentar. Strengt tatt er ikkje dette vårt problem, seier Steinar Brændeland, som er landsjef for C More.

Han seier til avisa at utviklinga, når det gjeld talet på abonnentar, har vore god.

– Det er fotballen sin eigen organisasjon som har seld oss rettane. Eg håpar dei har gjort seg opp ei meining om denne problemstillinga, seier Brændeland.

– For tidleg å klaga

Dagleg leiar i Sportsklubben Brann, Roald Bruun-Hanssen, meiner det er for tidleg å klaga over dei låge sjåartala.

– Så langt har våre kampar vore C More sitt førsteval, og me er utelukkande vorte vist på betal-TV. Tidlegare gjekk hovudkampen alltid på fri TV. Det er tidleg å konkludera med noko etter tre rundar, seier Bruun-Hanssen til BT.

Brann-sjefen ser fram til høgare sjåartal når klubben vert vist på TV 2. TV-kanalen med hovudkontor på Nøstet i Bergen sender to kampar kvar veke.

Siste nytt

  • Norsk syklist fikk proffkontrakt

    Sykeltalentet Andreas Leknessund (20) fra Tromsø skrev onsdag under for det tyske profflaget Team Sunweb. Avtalen med Sunweb, som har blant andre stjernene Tom Dumoulin og Michael Matthews i stallen, gjelder i to år fra 2021, skriver TV 2.

    SYKKEL-VM BERGEN 2017
    Foto: Cornelius Poppe / NTB scanpix
  • BBC-kåring: Hegerberg verdens beste

    Den britiske TV-giganten BBC har kåret Ada Stolsmo Hegerberg til årets kvinnelige fotballspiller for 2019. – Det er en berg- og dalbane av følelser. Det er utrolig, sier Hegerberg til BBC. Hegerberg vant tilsvarende pris også i 2017.

    Hegerberg
    Foto: ATTILA KISBENEDEK / AFP
  • Ødegaard herjet igjen

    Martin Ødegaard storspilte for Vitesse i den nederlandske europaligakvalifiseringen tirsdag kveld. Nordmannen vartet opp med både scoring og to målgivende og var sterkt delaktig i at Vitesse tok seg videre etter 3-1 (4-3 sammenlagt) mot Groeningen. I finalen venter Utrecht.

    ødegaard
    Foto: Stian Lysberg Solum / NTB scanpix

Sendeplan

Kl. Program Kanal