Juryen, som bestod av representanter for Nordea og Lillestrømbanken, ser ut til å ha kåret vinneren ut ifra tanken om at jo flere like forslag dess bedre. Dermed ble LSK-hallen det nye navnet.
446 navneforslag kom inn til juryen, og 22 av dem foreslo LSK-hallen.
I juryen satt to representanter fra Nordea og to fra Lillestrømbanken. LSK som klubb holdt seg utenfor juryen, men markedssjef Robert Lauritsen er i dag fornøyd med beslutningen til juryen.
– Vi ønsket å knytte navnet til klubben og merkenavnet LSK, sier Geir Tore Nielsen fra Lillestrømbanken til Romerikes Blad.
En hovedvinner
Morten Langseth fra hovedsponsoren Nordea forteller at man ikke lot seg friste utpå av de mange humoristiske forslagene fra folket.
– Kreativiteten der ute var stor, men for oss sto det mellom Lillestrømhallen og LSK-hallen, sier Langseth.
Blant de 22 som var enig med juryen skal det trekkes ut en vinner som får en LSK-sykkel, de andre 21 får to billetter hver til serieavslutningen mot Sandefjord på Åråsen.