Jobben med å samle inn bilder av alle samtlige spilleren fra de 16 lagene til mesterskapet som i Tyskland, viste seg å bli vanskeligere enn produsenten Panini hadde forestilt seg.
- Det meksikanske forbundet sendte blant annet tilbake bilder av spillerne på herrelandslaget, mens Nord-Korea har samme bilde på Jon Myong Hwa og Kim Kyong Hwa, sier talskvinne for Panini, Christine Fröhler til nyhetsbyrået AFP.
I likhet med andre store idrettsbegivenheter lager firmaet samlealbum hvor målet er å få så mange klistremerker av utøvere som mulig.
Så langt har klistremerkene fra sommerens VM vært en suksess langt over det man hadde forventet.
Produsentene har til nå solgt 4,5 millioner pakker med merker hvor hver pakke inneholder seks klistremerker, og må dermed trykke opp en million pakker til for å dekke etterspørselen.
- Det har vært en stor suksess, sier Fröler videre.
Det eneste som skiller merkene fra sommerens VM mot siste fotball-VM for menn i Sør-Afrika er at det under bildene av kvinnene ikke står noe om spillernes vekt.
Stor etterspørsel
Etterspørselen etter klistremerkene speiler også den enorme interessen for mesterskapet i Tyskland. Så lang er 670 000 billetter til kampene solgt, noe som vil si at 75 prosent av totalen.
- Vi er på god vei mot å nå målet om å selge 80 prosent av billettene våre, sier leder for organisasjonskomiteen av VM, Steffi Jones.
Åpningskampen i VM spilles mellom vertene Tyskland og Canada på olympiastadion i Berlin 26. juni. Norge starter VM med kamp mot Ekvatorial Guinea 29. juni.
Finalen spilles i Frankfurt 17. juli.