Umbro har vært Terrys sponsor siden han var 18 år gammel, og har vært en av 31-åringens trofaste økonomiske støttespillere.
En talsmann for Umbro bekrefter imidlertid overfor The Sun at Terry ikke lenger er en del av firmaets kampanjer, og at de i stedet er på jakt etter nye ansikter.
– John er ikke lenger involvert i pågående Umbro-kampanjer. Jeg kan ikke kommentere noe når det gjelder fremtidige kampanjer eller diskutere hvilke spillere som er med der, sier han.
Vil ikke kommentere
Umbro sier at hans avtale, verdt anslagsvis 4 million pund, vil forbli uendret i påvente av rettssaken i juli.
Chelsea-stjernen er
mot Queens Park Rangers-spilleren Anton Ferdinand under en seriekamp i fjor høst.- Les også:
Ifølge Daily Mail går imidlertid kontrakten ut i sommer, og Umbro vil ikke si om de ønsker å forlenge den etter det.
Saken fortsetter under bildet
Avtale kun med klubben
John Terrys sponsorverdi stuper også hos andre samarbeidspartnere.
Chelseas offisielle sponsor Samsung gjør nemlig alt de kan for å distansere seg fra John Terry og rasismeanklagene.
Nylig sendte elektronikkprodusenten ut en pressemelding der konsernet understreket at avtalen var med klubben, og ikke noen av spillerne.
Capello-kritikk
Det var i forrige uke at det engelske fotballforbundet (FA)
for landslaget etter rasismeanklagene.Landslagssjef Fabio Capello har siden kommet med sterk kritikk mot FA for avgjørelsen.
Så sterk at flere mener Capello bør vurdere sin stilling før EM 2012.
Ifølge Sky Sports skal landslagssjefen møte fotballforbundet onsdag. Da er det ventet at FA vil be Capello om å forklare uttalelsene sine.
- Les også:
- Les også: