Samferdsleminister Ketil Solvik-Olsen (Frp) ba om tal, men seier han til slutt la vekk reknestykket fordi Gloppen-ordførar Anders Ryssdal (Sp) var så negativ til ein slik tankegong då
.- LES OGSÅ:
– Det har vore rekna på mykje, utan at vi har tal med to strekar under. Men eg merkar meg at ordføraren i Gloppen var ute og sa det var uaktuelt å ofre flyplassen i ein vegdebatt, seier han.
Bad om reknestykke
Midtre trasè ville gi 35 minutter mellom Anda og Hovden flyplass i Ørsta. Tal frå Vegvesenet viser at traseen ville kosta vel fire milliardar meir enn indre utan avrundingar og moms.
- LES OGSÅ:
Då ministeren bad Vegvesenet om reknestykket, viste tala at ei
. Men Solvik-Olsen droppa tanken fordi Ryssdal var så negativ.– Så må eg berre tru at han snakka for eit fleirtal i sin kommune og sin region, seier statsråden.
– Merkeleg
Ryssdal meiner utsegnene frå Solvik-Olsen er merkelege, då departementet aldri spurte kommunen om saka. Det politiske miljøet i Gloppen og Eid var klar over at midtre trasè ville gi diskusjonar om nedlegging.
Men strategien i Gloppen var at Anda kunne overleve på bekostning av Hovden, fordi vegen over Sunnmøre mot Vigra også blir ferjefri.
– Det vil vere verdt å gjere ei vurdering av flyplasstrukturen, dersom vi hadde fått bru over Anda - Lote, seier Ryssdal.
Tolkar som freda
Regjeringa har i år bedt Avinor om å
.LES OGSÅ:
Når ministeren freda Sandane lufthamn som ein del av ein vegdiskusjon, konstaterer Ryssdal tørt at han reknar med Anda vil overleve prosessen.
– Eg er glad han seier at Sandane lufthamn skal bestå. Eg tolkar det dit hen, avsluttar Gloppen-ordføraren.