Rogfast
Foto: Statens vegvesen

Rogfast, E39

  • Avgjerd om Rogfast utsett

    Statens vegvesen vil gå gjennom tilbodet på den første store Rogfast-kontrakten på nytt. Det kom inn berre eitt tilbod som var om lag ein milliard kroner dyrare enn rekna med. Rogfast er allereie forseinka, blant anna på grunn av vanskar med tilboda.

  • Kun ett tilbud på Kvitsøy-kontrakt

    Arbeidsfellesskapet Implenia Norge og Stangeland Maskin er eneste tilbyder på Vegvesenet sin Kvitsøy-kontrakt verdt 3-3,5 milliarder. Jobben innebærer blant annet å bygge åtte kilometer med tunnel. Tilbudet til selskapene er derimot én milliard dyrere enn verdien på kontrakten.

  • Rogfast-åpning ett år forsinket

    Rogfast åpnes tidligst i 2027, skriver Aftenbladet. – Det har tatt litt tid å få sendt ut Kvitsøy-kontrakten, men nå er vi godt i gang og tilbudsfrist er i april. Vi holder den reviderte tidsplanen som er meldt inn: 2027, sier Tor Geir Espedal, prosjektleder for Rogfast.

  • Kunngjorde største Rogfast-kontrakt

    Laurdag blei den første store kontrakten for Rogfast kunngjort. Verdien på opptil 3,5 milliardar kroner er den største på Noregs største veg- og tunnelprosjekt. – Me forventer stor interesse, seier prosjektleiar Tor Geir Espedal i ei pressemelding.

    Rogfast
    Foto: Statens vegvesen
Prosjektet E39 Rogfast inneber kryssing av Boknafjorden og Kvitsøyfjorden nord for Stavanger med undersjøisk tunnel. Stortinget vedtok prosjektet 23. mai 2017.