Rogfast
Foto: Statens vegvesen

Rogfast E39

Oppsummert

Rogfast-prosjektet skal sikre fergefri veiforbindelse på E39 mellom nord og sør i Rogaland under Boknafjorden. Tunnelen på 26,7 kilometer blir verdens lengste og dypeste når den står ferdig.

  • Kutter kostnader

    Statens vegvesen har redusere kostnadene for den undersjøiske tunnelen under Boknafjorden Rogfast med tre milliarder kroner, skriver Aftenbladet. Rogfast-sjef Gunnar Eiterjord sier de skal klare å holde seg innenfor den opprinnelige kostnadsrammen.

    Rogfast
    Foto: Statens vegvesen
  • Full gjennomgang av Rogfast

    Vegdirektoratet har lyst ut anbod på ekstern analyse av heile prosjektet, inkludert framleis ferjedrift. Det vedtekne undersjøiske sambandet mellom nord og sør i Rogaland har fått vanskar etter at tunnel-armen til Kvitsøy blir for dyr.

  • Rogfast viktigaste prosjekt

    Rogfast er kåra til det mest spennande infrastrukturprosjektet i Eurasia, i følge eit amerikansk selskap. Prosjektleiar Tor Geir Espedal seier det hyggeleg at prosjektet får merksemd. Rogfast blir tema på ein konferanse i Spania i desember.

  • Skuffa over Rogfast-utsetjing

    På Kvitsøy er folk skuffa over at Rogfast-prosjektet er utsett på ubestemt tid. – Me er sjølvsagt skuffa. Nå har me venta på dette prosjektet i fleire tiår, seier ordførar Stian Giil Bjørsvik (Felleslisten KrF//Frie borgerlige).

    Rogfast, Kvitsøy
    Foto: Illustrasjon: Statens Vegvesen
Prosjektet E39 Rogfast inneber kryssing av Boknafjorden og Kvitsøyfjorden nord for Stavanger med undersjøisk tunnel. Stortinget vedtok prosjektet 23. mai 2017.