Rogfast
Foto: Statens vegvesen

Rogfast E39

Oppsummert

Rogfast-prosjektet skal sikre fergefri veiforbindelse på E39 mellom nord og sør i Rogaland under Boknafjorden. Tunnelen på 26,7 kilometer blir verdens lengste og dypeste når den står ferdig.

  • Elbilane gjer Rogfast billegare

    Elbil-veksten gjer Rogfastprosjekt 300 millionar kroner billegare. Med mange elbilar blir eksosmengda frå personbilar redusert med 60 prosent, og frå lastebilane med 80 prosent. Det betyr at fire ventilasjonssjakter i tunnelen kan kuttast ut.

    Oversiktstegning_2012-08-14
    Foto: Statens Vegvesen
  • Røysta ja til Rogfast

    Fleirtalet i transportkomiteen på Stortinget støttar regjeringa sitt forslag om å gå vidare med bygginga av Rogfast, dei vil også gi ei ekstra støtte på 3,9 milliardar kroner, skriv Aftenbladet. Stortinget skal røysta over forslaget 18. desember.

  • Godtar billigere utbygging

    Statens vegvesen har godkjent rundt to milliarder kroner av Rogfast-organisasjonens kuttforslag på til sammen tre milliarder, skriver Aftenbladet. Det nye kostnadsoverslaget fra krever nå bare en mindre tilleggsbevilgning fra Stortinget.

  • Avklaring om Rogfast i haust

    Samferdselsminister Knut Arild Hareide vil i gang med Rogfast så fort som råd og seier det kjem ei avklaring i haust. Rogfast blei stansa fordi kostnadane blir høgare enn det Stortinget har vedteke. Hareide seier Rogfast bør prioriterast.

  • Ikkje raskare oppstart av Rogfast

    Samferdselsminister Knut Arild Hareide seier nei til Frp sitt forslag om fortgang i Rogfast-prosjektet. Han vil ikkje sette i gang før prosjektet er gjennomgått på nytt. Stortingsrepresentant Roy Steffensen frå Frp er skuffa over statsråden sitt svar

    Knut Arild Hareide
    Foto: Ole Berg-Rusten
Prosjektet E39 Rogfast inneber kryssing av Boknafjorden og Kvitsøyfjorden nord for Stavanger med undersjøisk tunnel. Stortinget vedtok prosjektet 23. mai 2017.

Flere nyheter fra Rogaland