– I alle fall dersom me skal tru prognosane til Hovudorganisasjonen Virke.
– For eksempel har gåvekort på reiser gjort eit kraftig hopp med 20 prosent auke frå i fjor, seier Ingrid Thinn Bjerke, direktør i Virke Faghandel.
Konsertbillettar og gåvekort på kino og teater er andre opplevingar folk gjerne gir til jul, fortel Bjerke.
– I tillegg er det ein aukande trend at nordmenn gir kvarandre tenester til jul, sjølv om dette ikkje er like lett å pakka inn og legga inn under juletreet.
- Les også:
- Les også:
Merkar trenden
Finn Vigleik Lothe ved Lothes Mat og Vinhus i Haugesund merkar trenden med at folk gir kvarandre opplevingar til jul.
– Det kan vera matkurs, vinkurs og livsstilsendringskurs, seier han.
Kinosjef Frode Nilsen i Stavanger og Sandnes seier det har vore ei markant auke i salet av gåvekort.
– Dei siste to-tre vekene før jul sel me for 2,5 millionar kroner berre i gåvekort, seier han.
At opplevingar sel godt før jul merkar òg kunst- og kulturhussjef i Sandnes, Anders Netland.
– Dette er noko som kjem meir og meir og er ein betydeleg del av vår årsomsetnad.
- Les også:
- Les også:
Godt alternativ
Forventa omsetnad i detaljhandelen i Rogaland i desember er på drygt 4,6 milliardar kroner.
- Les også:
Kor mykje som går til opplevingar under treet er for tidleg og seia, men at trenden held seg er sikkert, ifølge Ingrid Thinn Bjerke i Virke Faghandel.
– Folk har i stor grad det dei treng. Då kan det å gi ei oppleving og eit minne vera eit godt alternativ, seier ho.