NRK kunne i går fortelja at kontoret som skal jobba med bybaneløysing for Nord-Jæren, eit kontor som er oppretta av Rogaland fylkeskommune, har betalt om lag fem millionar kroner til eit PR-byrå på berre eitt år.
Fylkespolitikarar, også dei som er tilhengjarar av bybanen, stod etterpå i kø for å visa at dei tok avstand frå denne pengebruken.
- Les òg:
- ALT OM BYBANE / BUSSVEG -SAKEN
Mellom anna er ei av tenestene bybanekontoret betalar for ein naudtelefon dei kan ringa om dei får det for tøft med pressa.
Forsvarar pengebruken
Trass kritikken gjekk prosjektdirektøren for bybanekontoret, Georg K. Gundersen, ut og forsvarte pengebruken. Han meiner også at tala til NRK er misvisande sidan dei inkluderer meirverdiavgift.
- Les òg:
- Les òg:
– I løpet av det siste året har kommunikasjon både eksternt og internt og i forhold til ei rekke ulike målgrupper vore svært viktig og av eit mykje større omfang enn det vi opphavleg hadde føresett. Arbeidet med dette har vore så omfattande at vi har måtta nytte eksterne ressursar i tillegg til vår eigen kommunikasjonsansvarlege. Dette er heilt i samsvar med måten vi har jobba med alle oppgåver. Som prosjektkontor er det avgrensa kva for ein kompetansen som kan dekkast inn med fast tilsette. For alt vårt arbeid har derfor innsatsen vore forsterka gjennom innkjøpte konsulenttenester, seier Gundersen til NRK.
Løpande rådgjeving
I lista over alle fakturaene bybanekontoret har betalt, kjem det klart fram at det meste av pengane har gått til den løpande rådgjevinga.
– Konkret har vi på kommunikasjon blant anna jobba med monitorering av nyheitsbilete, analyse, vurdering av kva for saker vi eventuelt skulle kommentera, blant anna på vår nettstad. Dette har gjort at vi har kunne oppklara misforståingar og forklare på en betre måte kva en bybane er, og korleis dette skal utviklast i vår region, seier han.
Sjå alle beløpa Burson-Marsteller har fakturert bybanekontoret her:
(Lista visast ikkje på mobilversjon.)
– Må tåle kritikk
Står du framleis inne for at dette har vore god pengebruk?
– Bybanekontoret har hele tida gjort sitt yttarste for behandla eit stort og viktig prosjekt på best mogleg måte. Dette gjeld både dei ingeniørmessige forhalda, og dessutan dette med å bringe ein open, god og korrekt informasjon til alle som blir berørt av saka, seier Gundersen.
Forstår du at fleire politikarar reagerer på pengebruken?
– Vi må tåle kritikk og grundig gjennomgang av jobben vi gjør. Vi har derfor forståing for at det kjem reaksjonar, og vi vil søke å ta hensyn til dette vidare, seier Gundersen.