Info fra NRK

Side om side (1:10) – Sesongpremiere!

Uke 34 NRK1 lørdag 24. august, kl. 21:50

«Side om side» er tilbake med 10 nye episoder fra det etter hvert så velkjente nabolaget på Granli. Beboerne er de samme, men utfordringene og komplikasjonene er nye.

Side om side, sesong 7

Siden sist har Tommy (Steinar Sagen) og Celine (Charlotte Frogner) blitt foreldre.

Siden vi møtte dem sist har Frode og Lisbeth blitt besteforeldre og Celine og Tommy har blitt foreldre – noe de raskt viser at de ikke er veltrente på.

Jonas fridde til Silje i siste episode av forrige sesong, og dermed er det duket for bryllup i første episode av denne sesongen. Også i arbeidslivet har Jonas flyt – han får tilbud om å ta over som rektor på skolen, og takker ja.

Og jammen har ikke Singelklubbens mangeårige leder Gullestad fått seg dame.

Side om side, sesong 7

Første episode:

I første episode møter vi Frode som har blitt barnevogntrillende bestefar. Når han møter en gammel kompis som har begynt på kull nummer to, lyver Frode og sier at han er i samme situasjon. Som alltid vil det vise seg at løgner har en tendens til å bli avslørt. Jonas og Silje kommer hjem fra bryllupsreisen, og gleder seg til å sove i sine egne senger, men hjemme venter et Airbnb-kaos styrt av Gullestad som har mistet kontrollen fullstendig. I nabohuset sliter Celine med at hennes babybilder får for få likes i sosiale medier, og hun engasjerer Isabella som konsulent for å gjøre noe med det.