NRK Alltid sammen med deg i påsken

Er du i koronakarantene og trenger selskap i påsken? Fortvil ikke: Med strømmetjenesten NRK TV og livesendingen NRK Alltid sammen får du alt fra livekonserter, lett underholdning, rykende ferske miniserier og kaffeslaberas med Lars Monsen. Her er noe av innholdet du kan se på mens påskeegget fortæres.

Lars Monsen med kaffekopp

Lars Monsen inviterer kjente og kjære gjester i Hjemmecamp Monsen

Foto: Håvard Jenssen/NRK

Innetid

Mandag, tirsdag og onsdag kl. 13.00

Programlederne for Innetid

Denne flotte gjengen skal sørge for et fristed fra nyhetene.

Innetid er et direktesendt program, spesiallaget for NRK Alltid sammen, og byr på et aldri så lite fristed fra nyhetsstrømmen som preger hverdagen vår. Hver ukedag kl. 13.00 fremover vil kjente programlederprofiler innta Studio2 på NRK og by på gjester og underholdning samtidig som de går i dialog med NRKs seere på nrk.no. I påskeuka er det Gisle A. G. Agledahl og Martha Steinsland Leivestad som er programledere.

Friminutt

Tirsdag kl. 11.30 på www.nrk.no/alltidsammen

Friminutt podkasten til NRK, logo

Norges mest populære podkast sender i påska live på TV! Mikkel og Herman snakker om det det morsomme og interessante de opplever i hverdagen, bare avbrutt av tulletelefoner og annet gøy.

Solberg svarer

Onsdag kl. 09.00 på www.nrk.no/alltidsammen

Statsminister Erna Solberg

Erna Solberg svarer på spørsmål fra publikum.

Foto: Thomas Haugersveen/Statsministerens kontor / .

Når kan jeg sende barna på skolen? Hvorfor hører vi så mye forskjellig i nyhetene om koronaepidemien? Statsminister Erna Solberg svarer på spørsmålene dine og resten av publikum live på NRK Alltid sammen.

Radioresepsjonen

Onsdag kl. 11.00 på www.nrk.no/alltidsammen

Radioresepsjonen

Gutta er tilbake! Steinar, Bjarte og Tore gir deg rykende ferske RR-episoder.

POSTKASSE! Steinar, Bjarte og Tore er tilbake og skal resepsjonere for det det er verdt. Nå kan du se comebacket med egne øyne direkte på www.nrk.no/alltidsammen

- For meg er dette det aller beste som kan skje i disse ganske mørke koronatider, at jeg skal få anledning til å sitte i studio sammen med Tore og Steinar igjen. Med god avstand, så klart, sier Bjarte Tjøstheim.

Steinar har mye på hjertet:

- Tror det kommer til å bli veldig bablete og fnisete all den tid Bjarte, Tore og jeg ikke har møttes på en stund OG har vært hjemme med hjemmeskole, hjemmebarnehage og hjemmekontor og sånn sett er litt underernærte på lettbeint prat. Gleder oss voldsomt, sier Steinar Sagen.

Live radio

Fra kl. 06.00 hver dag på www.nrk.no/alltidsammen

Martin Lepperød og Adelina Ibishi i NRK P3

Bli med inn i studio! Se radio på TV - live!

Foto: Xueqi Pang / NRK

Radio på TV, sier du? P3morgen, Nitimen, Landsmøte, Med all respekt og flere av våre mest populære radiosendinger vil nå bli sendt live på nrk.no/alltidsammen.

Viggo Valle

Ingen påske uten Påskelabyrinten!

Foto: Cathrine Dillner Hagen / NRK

I påsken får du for første gang både se og høre populære Påskelabyrinten. Det hører/ser du mandag til lørdag kl. 10.00 på NRK P1 og www.nrk.no/alltidsammen.

FlippKlipp spiller Sims

Onsdag kl. 15.00, langfredag kl. 11.00 og søndag kl. 11.00

FlippKlipp

Hvem trenger The Gathering når man har FlippKlipp?

Foto: Petter Nielsen

FlippKlipp skal sammen med hele familien bygge tidenes påskehytte i spillet Sims. Her kan man lage sin helt egne hytte og egen fiktive familie - alt hva seerne måtte ønske seg. Blir det fest med Ariana Grande og Johan Golden? Eller middag med Stian Blipp og resten av YouTubemiljøet? Det blir opp til folket!

Korte karantenehistorier

Strøm alle seriene i strømmetjenesten NRK TV her

Man kan bli lei av å være isolert.

Man kan bli lei av å være isolert med eksen. I en ettroms.

Zeitgeist: «Korte karantenehistorier» er fire, rykende ferske, koronatidproduserte miniserier, der alle avsnittene er laget i henhold til myndighetenes krav om rutiner og hygiene. Slikt kan de faktisk bli god TV av! Se serien her!

I Karantene: Påskefest hos Tuva og Ronny

Skjærtorsdag, langfredag og påskeaften kl. 15.00 på P3 og www.nrk.no/alltidsammen

Tuva og Ronny feirer ikke påske på hytta i år. Av naturlige årsaker.

Tuva og Ronny feirer ikke påska på hytta, av naturlige årsaker.

Påsken i år blir jo litt annerledes, men det er ingen grunn til at vi kan få til litt påskestemning allikevel! Så i den forbindelse inviterer Tuva og Ronny med oss hjem for en 3 dagers påskefest med gjester, live-musikk og generelt good påskestemning!

Hjemmecamp Monsen

Skjærtorsdag kl. 11.00, langfredag kl. 13.00 og påskeaften kl. 11.00, direkte på www.nrk.no/alltidsammen

Lars Monsen foran bålet

Kaffe, gode samtaler og musikalske innslag rundt bålet i Hjemmekamp Monsen.

Foto: Havard Jenssen/NRK

I påsken inviterer Lars Monsen deg hjem til et litt annerledes talkshow! Rundt leirbålet vil Monsen snakke med gjester, du får muligheten til å stemme frem ditt favoritt-Monsen-øyeblikk og det vil selvsagt bli mulighet for interaksjon på sosiale medier. Ryktene rundt nevnte leirbål sier også at det blir musikalske innslag med våre favorittartister.

- I år er det mange som må skrinlegge den planlagte påskeferien til fjells, enten den er på hytta eller i telt. Det gjelder ikke minst meg, som har måttet avlyse en måneds ekspedisjon med hundespann i vårfjellet. Da kjører vi plan B, og den tror jeg virkelig kan bli en god erstatning: Hjemmecamp Monsen! Det betyr lavvo og utestudio, knitrende bål og kølsvart kokekaffe, og ikke minst mange spennende gjester, sier Monsen.

DDE live fra Namsos

Skjærtorsdag kl. 19.45 på NRK1 og www.nrk.no/alltidsammen

Bjarne Brøndbo & Co spiller live på NRK1 og nrk.no/alltidsammen

Foto: Hans Arne Vedlog/NRK

Direkte fra Namsos inviterer DDE til fest i publikums egne stuer. Bandet byr på sine største hits og tar imot låtønsker fra publikum gjennom chatten på nrk.no. Her kan hele Norge være med på å lage god stemning.