Ryanair-sjef Michael O'Leary har bestemt seg for å høre mer på kundene, skriver Aftenposten.
Det irske flyselskapet er kjent for svært billige billetter og har millioner av kunder.
– Ser frem til å høre fra deg
O´Leary skriver på Ryanairs nettsider at de vil forbedre servicen, og ber derfor passasjerer om å sende inn forslag til hvordan de kan forbedre seg.
– Jeg ser frem til å høre fra deg, skriver sjefen selv.
Leserne av det britiske forbrukermagasinet Which? kåret nylig Ryanair til det verste på kundeservice blant de 100 største merkevarene på det britiske markedet.
O'Leary har tidligere avvist alle kommentarer om dårlig kundeservice, og svart kritikerne med å snakke om omsetningsvekst og at flyene ofte lander til rutetiden.
- Les også: – Vi må slutte å gjøre folk forbannet
- Les også: Ryanair-sjefen etterlyser ros
Har allerede fått tilbakemeldinger
Men på selskapets årlige generalforsamling i september tok O'Leary på seg skylden for det dårlige ryktet.
– Jeg er veldig glad for å ta skylden eller ansvaret hvis vi har hatt en «macho» eller brysk kultur. Det kan hende at noe av det er mine egne personlighetsforstyrrelser, sa han da ifølge The Guardian.
Nå håper selskapet at tilbakemeldingene skal gjøre dem bedre.
– Vi har allerede fått mange gode forslag, sier Ryanairs kommunikasjonssjef, Robin Kiely, til Aftenposten.