FÅR BREV: Konsernsjef Jon Fredrik Baksaas i Telenor får klage fra tidligere Telenor-topp som langt fra er fornøyd med servicen.
Osmundsen sier at han mistet tilgangen til den ADSL-baserte bredbåndslinjen forsvant for 12 dager siden.
Han har flere ganger forsøkt å komme i kontakt med Telenor uten å få et skikkelig svar. Når han har ring til kundeservice, har han fått et ferdiginnspilt svar om sier at det er oppdaget en feil på linjen og at den vil bli utbedret i løpet av dagen.
- Jeg trodde jo på dette de første dagene, men det viste seg jo gang på gang ikke å stemme. ADSL-linjen var like død, sier Osmundsen.
Legger seg flat
Nå er han så lei at han har skrevet et personlig brev til Telenor-sjef Jon Fredrik Baksaas. I brevet forteller han om sine opplevelser som vanlig ADSL-kunde.
Informasjonssjef Atle Lessum i Telenor legger seg flat, og sier det ikke går an å oppføre seg slik overfor kundene.
- Her har vi gjort en feil, og den største feilen er dårlig informasjon til kunden, sier han og lover å undersøke saken nærmere.
Det er stor konkurranse i bredbåndsmarkedet, og vi mister
kunder hvis vi oppfører oss på denne måten, sier Lessum.