Samme periode i 2011 ble tøff for Bjørn Kjos, og endte med 187,7 millioner kroner i minus.
Fjerde kvartal 2012 hadde selskapet en omsetningsøkning på 22 prosent til 3,1 milliarder kroner.
– Vi er godt fornøyd med dette resultatet, og at vi også i et svakt kvartal for mange flyselskaper fikk en resultatforbedring på over 200 millioner kroner. Fyllingsgraden holdt seg stabil i 2012 og trafikkveksten var god, sier administrerende direktør Bjørn Kjos.
Brukte penger i Thailand og Spania
Driftsresultatet til selskapet var imidlertid fortsatt negativt i fjerde kvartal, selv om det bedret seg fra 2011.
– 2012 var et år preget av internasjonal ekspansjon, og vi har hatt en del nødvendige kostnader knyttet til etablering av nye baser i Thailand og i Spania. Dette er oppstartskostnader som er helt nødvendige for å kunne vokse i en global bransje, sier Kjos.
17,7 millioner passasjerer fløy med Norwegian i hele 2012, en økning på 2 millioner.