Hopp til innhold
De tre ferjene som skal bygges
Foto: multi-maritime.no

Elektriske ferjer

  • Nordland SV vil ha statlige midler til utslippskutt i kystflåten

    Nordland SV etterlyser statlig støtte til utvikling av el-fartøy og ladeanlegg for å gjøre kystflåten mer klimavennlig.

    Det melder Fiskeribladet.

    Enova har de siste 12 månedene innvilget 110 søknader om batteri i fartøy, men kun 5 av disse er til kystfiske. Ifølge Nordland SV er også denne tilskuddsordningen stoppet uten at gode alternativ er på plass.

    – Det er helt nødvendig at grønne innovasjonsprosjekter får statlige midler slik at de kan bane veg for utslippskutt og næringsutvikling også i distriktene, sier Kurt Atle Hansen i en pressemelding torsdag.

  • Elektrisk rutebåt i Haugesund klar i 2025

    Den sjølvkøyrande heilelektriske båten, som skal gå i rute mellom indre kai i Haugesund, byøyane og etter kvart også Nord-Karmøy, skal etter planen vera ferdigutvikla og klar til å setjast inn i sjølvkøyrande rutetrafikk i 2025. Det seier ordførar i Haugesund, Arne-Christian Mohn.
    Fleire private selskap, med Haugesund kommune som koordinator, skal utvikle fartøyet. I går løyvde Ulla-Førre-fondet 11 millionar kroner i støtte til prosjektet.

    Heilelektrisk sjølvgåande rutebåt i Haugesund
    Foto: Hyke Haugesund
  • Ferjer i Oslo slit med bemanning

    Det er vanskeleg å få tak i nok tilsette med rett kompetanse til ferjene i Oslo-området, skriv Aftenposten. Trass i nye utsleppsfrie båtar, klarer ikkje selskapet Boreal som driftar ferjene å rekruttere tilstrekkeleg med blant anna lettmatrosar og maskinpassarar.

    – I tillegg har dei nye båtane vore forsinka. Alle har kome tre månader for seint. Derfor har vi tidvis måtte køyre gamle og nye ferjer om kvarandre, seier dagleg leiar i Boreal, Steinar Mathisen, til avisa.

    Det skal eigentleg vere fem båtar som tek seg av passasjerar i Oslo. Akkurat no er det to.

  • Dåp av elferje på Randsfjorden

    På fredag blir det høytidelig dåp av den nye elektriske ferja som går på Randsfjorden mellom Tangen og Horn.

    Ferja har vært i drift siden januar, men på fredag blir det høytidelig dåp utført av to elever fra ungdomstrinnet ved Bjoneroa skole på vestsida av Randsfjorden.

    Under dåpen skal det ikke brukes champagne, men derimot eplesider fra Gran.

    FORSINKA I DRIFT: Elrond kan ikke gå for egen maskin ennå. Batteriene til den nye Randsfjordferja er forsinket.
    Foto: Kari Hermanrud / Innlandet fylkeskommune
  • Elferje formelt overlevert til fylkeskommunen

    Det nederlandske verftet som har laget elferja på Randsfjorden, overleverte i dag fartøyet formelt til Innlandet fylkeskommune. Ferja skal trafikere strekningen på 1,1 km tvers over Randsfjorden, under ledelse av kaptein Roar Jønnes. Elferja «Elrond» erstatter den 70 år gamle dieseldrevne ferja, som det var mange tekniske problemer med. Det er ikke klarlagt nøyaktig når den nye ferja kommer i gang, men det blir trolig i månedsskiftet januar/februar.

    Kaptein Roar Jønnes på Elrond.
    Foto: Aksel Aspeli
El-ferje "Sandøy" under slep fra Nederland

Ny el-ferge til 80 millioner kan ikke brukes: – Pinlig

Stavanger i Lavik

Dyre elferjer har sett kystfylke i pengeknipe – håpar Frp vil redde dei

MF Kvinnherad

Nye ferjekutt på Vestlandet: – Eg trudde det var ein feil

Nyhetstips 03030

Er du der det skjer eller vet noe vi burde vite? Ta kontakt på 915 03030 eller 03030@nrk.no