Vil styrkje barns forbrukarvern
Barneombodet og Forbrukarrådet åtvarar mot ei open dør for kommersielle aktørar som går etter barn i marknadsføringa. Dei ber den nye regjeringa ta grep. Barns forbrukarvern i digitale medium er ikkje nemnde i Hurdals-plattformen, men dei to etatane ber i eit brev Ap-Sp-regjeringa sjå på saka, skriv Aftenposten.
– Barn blir utsett for reklame i stadig større grad. Forbrukarlovgivinga har ikkje følgt med den teknologiske utviklinga. Barn har behov for sterkt forbrukarvern, også på digitale medium. Det har dei ikkje i dag, heiter det i brevet.
Døra står på vidt gap for kommersielle aktørar som målretta går etter unge i marknadsføringa si, blir det åtvara.
– På dette området har vi sprunge etter problema veldig lenge og aldri vore i forkant. Sjølv for meg som jurist er lovverket ekstremt krevjande å få oversikt over, seier barneombod Inga Bejer Engh.
Barne- og familiedepartementet seier til Aftenposten at brevet frå dei to etatane skal bli vurderte.