Det var måndag denne veka problema starta. Eit kraftig snøvêr på Gardermoen gjorde at fleire flygingar vart kansellerte, blant anna Norwegians fly til og frå den latviske hovudstaden Riga.
186 passasjerar kom seg ikkje tilbake til Oslo måndag, og mange av dei har retta kritikk mot Norwegian for dårleg informasjon. Blant anna var det mange av dei som aldri fekk melding om at selskapet hadde sett opp eit ekstrafly for å hente heim dei stranda passasjerane.
Ekstrafly
Dette flyet gjekk frå den internasjonale flyplassen i Riga klokka 11.30 lokal tid i går. Ein av passasjerane seier til NRK at det etter hans vurdering var ein stad mellom 20 og 30 passasjerar om bord på flyet.
Pressesjef i Norwegian, Charlotte Holmbergh Jacobsson, seier at det i utgangspunktet skulle ha vore 108 passasjerar om bord, men at ho ikkje veit eksakt kor mange som verkeleg var med. I utgangspunktet skulle alle som var ramma av innstillinga ha fått informasjon på SMS om at det var sett inn eit ekstrafly.
– At fleire passasjerar ikkje har fått SMS om ekstraflyet er sjølvsagt beklageleg. Dette er noko vi vil sjå på for å vurdere om vi bør endre rutinane våre. Det er veldig viktig for oss at kundane er nøgde, og vi prøver alltid å informere passasjerane våre så snart vi har informasjon, seier ho til NRK.
– At ein del reisande synest dei ikkje har fått nok informasjon er trist å høyre, og det beklagar vi sjølvsagt, legg ho til.
– Fekk aldri beskjed
Kristin Karlsen og dei fem andre i reisefølgjet hennar hadde ei flott langhelg i Riga, der dei feira mora hennar sin 60-årsdag.
og dermed vart det endå ei ekstranatt i den latviske hovudstaden for dei.Dei greidde på eiga hand å seg billettar til Oslo i dag via Helsingfors, og dei kjem ikkje til Gardermoen før i løpet av kvelden. Dei er irriterte over at dei ikkje fekk beskjed om ekstraflyet i går.
, men det var uaktuelt for dei å vente så lenge.
Også andre passasjerar
Dette gjeld fleire andre passasjerar NRK har vore i kontakt med. Alle seier at dei også har snakka med andre som aldri fekk informasjonen om ekstraflyet. Det er såleis vanskeleg å gi noko tal på kor mange som skulle hatt informasjonen, men som aldri fekk det.
Charlotte Holmbergh Jacobsson seier at systemet til Norwegian er at alle som har registrert telefonnummeret sitt, skal få informasjonen selskapet sender ut. Ho lovar at Norwegian vil gå gjennom dei interne rutinane sine for å sjå om dei kan gjerast betre.