Kristin Karlsen og følgjet hennar skulle i går heim frå Riga etter ei langhelg i den latviske hovudstaden. Flyet vart innstilt på grunn av snøvêret på Gardermoen. Familien fekk tilbod om nytt fly måndag 1. mai,
Presseansvarleg i Norwegian, Charlotte Holmbergh Jacobsson, opplyser at det er sett opp eit ekstrafly frå Riga i føremiddag for å få heim alle passasjerane som eigentleg skulle heim i går. Alle passasjerane det gjeld er varsla, seier ho.
– Ikkje høyrt om
– Dette har vi ikkje høyrt eit ord om, seier Kristin Karlsen på telefon på Riga ved 10-tida norsk tid, klokka 11 latvisk tid. På det tidspunktet var familien på veg til flyplassen, men rekna ikkje med å kome fram til klokka 11.30.
– Det einaste tilbodet vi har fått er retur 30. april og 1. mai. Vi har ikkje fått nokon informasjon om ekstraflyet i dag, seier Kristin Karlsen.
Charlotte Holmberg Jacobsson seier dette når ho blir konfrontert med at Kristin Karlsen og hennar reisefølgje ikkje har høyrt noko frå selskapet om ekstraflyet..
- Vi har sendt ut sms til alle passasjerar som har registrert mobilnummeret sitt i samband med bestillinga. Om denne passasjeren ikkje har fått sms, så er dette sjølvsagt beklageleg.
Ekstraflyet gjekk frå Riga kl. 11.40 i dag, utan Kristin Karlsen og dei fem ho reiser saman med.
Dekker to netter på hotell
Ho greidde å kome gjennom til Norwegian på telefon i dag, og då fekk ho beskjed om at to personar i reisefølgjet var booka inn på eit fly tilbake til Oslo 30. april og resten 1. mai.
Familien har fått dekt hotellopphaldet i natt, og dei belagar seg på ei ny natt på hotell i Riga. Norwegian har gjort det klart at dei vil dekke to netter på hotell, ikkje noko meir.
– Vi kan ikkje vere her heile veka, alle saman har jobbar å tenkje på. Eg reknar med at vi greier å få billett til Oslo med eit anna flyselskap i morgon. Det må vi betale sjølve, men vi kan håpe på å få det refundert på ein eller annan måte, seier ei oppgitt Kristin Karlsen til NRK
– Første tilgjengelege avgang
Pressekontakt i Forbrukarrådet, Martin Skaug Halsos, seier at flyselskapet er forplikta til å hjelpe passasjerane med å få tilsvarande transport heim, altså fly. Om ikkje selskapet gjer det, kan passasjerane ordne det sjølv, og så krevje pengane tilbake frå selskapet
Flyseskapet er også forplikta til å betale hotellopphald til passasjerane heilt fram til avreise, fortel han.
Om ikkje flyselskapet vil dekke utgiftene, kan passasjerar klage til
, opplyser han.Han viser også til
til Forbrukarrådet, som fortel kva passasjerar har krav på ved innstillingar og forseinkingar.