Det er ungguttas « Girls »-video, der tenåringene opptrer i godt herreselskap med Madcon, som er blitt mest sett av norske YouTube-brukere i året som snart er omme.
Totalt sett, med alle visninger, er den sett 23.678.629 ganger.
Den forsterkede duoen danker ut Freddy Kalas og « Jovial », som inntok andreplass med sin musikkvideo – før et bredt beite av utaskjærs artister.
Norske Seeb kammer inn en åttendeplass for sin remiks av ibizapillen til Mike Posner.
Musikk topper for så vidt også den generelle listen: Japanske Kazuhito Kosaka fikk i følge Google Norge mange til å synge med på sin «PPAP Pen Pineapple Apple Pen». På andreplass følger James Corden på biltur med Adele i «Adele Carpool Karaoke», mens «Ylvis – a capella» inntar tredjeplassen.
Her er ti på topplisten
1. Marcus & Martinus – «Girls» ft. Madcon
2. Freddy Kalas – «Jovial»
3. Fifth Harmony – «Work from Home» ft. Ty Dolla $ign
4. Calvin Harris – «This is What You Came» For ft. Rihanna
5. Zayn – «Pillowtalk»
6. The Chainsmokers – «Closer» (Lyric) ft. Halsey
7. Coldplay – «Hymn for the Weekend»
8. Mike Posner – «I Took A Pill in Ibiza (Seeb Remix)»
9. Sia – «Cheap Thrills» (Lyric Video) ft. Sean Paul
10. Major Lazer – «Cold Water» ft. Justin Bieber & MØ