Dermed risikerer hurtigruten å miste 170 millioner kroner i årlig statsstøtte.
Årsaken er at det er tvil om det innenfor EØS-avtalen er anledning til å gi statsstøtte når det bare er ett selskap som operer hurtigruten, skriver Dagens Næringsliv.
Eftas overvåkningsorgan, ESA, vurderer om det fusjonerte hurtigruteselskapet NNDS har rett til å motta statsstøtte når de to rederiene TFDS og OVDS slår seg sammen.
Artikkelen er flere år gammel.
Dermed risikerer hurtigruten å miste 170 millioner kroner i årlig statsstøtte.
Årsaken er at det er tvil om det innenfor EØS-avtalen er anledning til å gi statsstøtte når det bare er ett selskap som operer hurtigruten, skriver Dagens Næringsliv.
Den som mener seg rammet av urettmessig publisering, oppfordres til å ta kontakt med redaksjonen. Pressens Faglige Utvalg (PFU) er et klageorgan oppnevnt av Norsk Presseforbund som behandler klager mot mediene i presseetiske spørsmål.