– GC Rieber Shipping er eit solid reiarlag med lang erfaring, og vi er glade for at dei valte Ulstein til dette prosjektet.
Det seier konsernsjef i Ulstein, Gunvor Ulstein, i ei pressemelding.
– Subsea er eit satsingsområde for oss og vi skal gjere vårt for at reiarlaget får eit effektivt og topp moderne offshore konstruksjonsfartøy som dei vil ha stor nytte av i åra som kjem, seier Ulstein vidare.
Tidlegare kunde – som er nøgd
GC Rieber Shipping har tidlegare bestilt båtar frå Ulstein, og administrerande direktør Irene W. Basili fortel at kvaliteten er noko av grunnen bak dagens kontrakt.
– Vi er svært nøgde med å kunne tildele denne kontrakten til eit verft i Noreg. Noreg er heilt i verdstoppen når det gjeld design og kvalitet på offshore spesialfartøy.
– Eg er trygg på at vi får eit fartøy i toppklasse frå Ulstein, seier Basili.
Levering i 2014
Bestillinga er ein båt av designtypen SX121 (sjå bildet). Fartøyet er 130 meter langt, 25 meter breitt og kan oppnå ei fart på 14,5 knop.
Båten blir beskriven som eit høgkapasitets subsea konstruksjonsfartøy. Det er ei bestilling administrerande direktør i Ulstein Verft, Karsten Sævik, meiner passar godt.
– Vi har ein organisasjon som har solid kunnskap i å utvikle denne typen fartøy saman med kunden. Vi ser fram til samarbeidet med GC Rieber Shipping, og til å levere eit kvalitetsskip i samsvare med avtale.
GC Rieber Shipping har hovudsete i Bergen, og driv innan seismikk, subsea og arktiske oppdrag.