Statens vegvesen fryktar konsekvensane dersom godstoget forsvinn frå Raumabanen.
Godstoget til Cargo Net på Raumabanen er historie frå 15.desember.
Les også:
Det kan bety 70 fleire vogntog i døgnet gjennom Romsdalen.
– No er grensa nådd for tungtrafikk gjennom Romsdalen, seier Ivar Hol.
Meir gods til veg
I mange år har det gått opp mot 450 vogntog i døgnet opp gjennom Romsdalen. Då Statens vegvesen hadde teljing i november hadde talet auka til 497.
– Når vi no høyrer at det kan verte flytta over endå meir gods frå Raumabanen til veg, så vert eg bekymra, seier Ivar Hol, som er sjefsingeniør i Statens vegvesen.
– For dårlege vegar
Bekymringa kjem først og fremst fordi han meiner at vegbanen gjennom Romsdalen ikkje er bra nok til å tole all tungtrafikken.
– Vegane er heilt klart ikkje bra nok til til å tole så mange vogntog. No føler eg at grensa er nådd, seier Hol.
Han peikar på at om fleire småbilar trafikkerer gjennom Romsdalen, har det lite å seie for vegnettet, men dei store vogntoga er ikkje å spøkje med.
– Dei store fullasta vogntoga som er breie, tunge og lange, røyner på vegnettet.
Les også:
Utanlandske vogntog
Det er ikkje sett av pengar til trafikkbetringstiltak i Romsdal dei komande åra. Først i neste transportplanperiode, etter 2017, er det planar om krabbefelt opp siste stiginga i Romsdalen.
Bekymringa til Statens vegvesen er også stor fordi det vert stadig fleire utanlandske vogntog som trafikkerer eksportvegen gjennom Romsdalen.
– Ein stadig større del av vogntogtrafikken er utanlandsk og mange av dei utanlandske køyretya er ikkje heilt optimale for norske vegar.