Hildegunn Moltubakk har sydd sine siste gardiner for Kid Interiør.
- Nei, also, ej fortsette med butikken min uansett, ej.
Ej he sydd gardine til slækt, væna...uvænna, neidå, also, ej fortsette med mitt, ej, sier Hildegunn Moltubakk.
- For å sei det sånn. Det va monge fleire som visste ken Hildegunn Moltubakk va FØR Kid Interiør kom inn i bildet, sier Hildegunn.
Bruker kjendiser
Næringslivet benytter seg ofte av TV-kjendiser for markedsføre varene sine. Hildegunn eller Fredrik Knutsen er en av flere kjendiser som næringslivet bruker.
Men det å bruke kjendiser er ikke alltid den beste måten å bruke reklamepengene på. Det sier Erik Hershoug, kreativ direktør i bransjeforeningen for reklamebransjen i Norge, Kreativt Forum.
- Betaler dyrt
- Jeg tror at mye penger faktisk sløses bort på å tro at man kan betale dyrt for kjendiser i sin egen reklame. De pengene kunne man laget mye annen bra reklame for, sier Hershoug.
- Man må ha noe på hjertet som berører en hvis kjendiser brukes i ren underholdningsøyemed, sånn som i eksemplet med Hildegunn, med selvironi, så er det fint, men det er ikke alltid man får til det, sier han.
- Vil prøve noe nytt
Hanne Mette Fjerdingstad, markedssjef i Kid Interiør, mener tiden er inne for å prøve noe nytt.
- Vi har hatt fire fantastiske år med Hildegunn og nå følte vi at vi skulle fornye oss litt, sier hun.