I Sogn og Fjordane rasar det ein bitter strid om kvar den nye E39 skal gå. I hovudsak handlar det om E39 skal følgje ei indre line gjennom Stryn, eller om E39 skal krysse Nordfjorden om lag på ferjestrekninga Anda–Lote.
- Les også:
- Les også:
Med vedtaket i helga er Sogn og Fjordane Arbeidarparti og Møre og Romsdal Arbeidarparti samde om kvar vegen skal gå. I fjor var Sogn og Fjordane Arbeidarparti delt i dette synet.
- Les i «Ytring»:
Dei ulike synspunkta mellom dei to forskjellige linene har også ei viss tilknyting til ein lokal strid på Søre Sunnmøre, om E39 skal følgje Kvivsvegen, eller følgje vegen gjennom Stigedalen/Bjørkedalen.
– No er Kvivsvegen bygd. Denne vegen er bygd fordi han skal vere ein del av E39. Ein del av grunnlagsinvesteringane i E39 ligg i Kvivsvegen. Skulle vi ikkje bruke Kvivsvegen, må vi kjempe for pengar til ein annan trasé. Då rykkjer vi bakover i køen, seier fylkesordførar Jon Aasen.
- Les også:
Men striden i Sogn og Fjordane er ikkje over med dette. Jon Aasen peikar på at Senterpartiet har ei sterk avdeling i Gloppen, og at dei kjempar hardt for at vegen skal krysse Nordfjorden på strekninga Anda-Lote.
– Vi kan risikere at regjeringa kjem til å legge fram ein Nasjonal Transportplan utan å definere kva vegen skal gå i Nordfjord, seier Aasen.
– Kva tykkjer du om det?
– Dette likar eg ikkje. Skal vi får ferjefri E39 må Nordfjorden kryssast. Og det blir ikkje noko betre om denne saka blir utsett, seier Aasen.