Få har fått opplæring
Stadig fleire elevar i grunnskulen får diagnosen dysleksi. Dysleksiforbundet i Møre og Romsdal har det siste året hatt ein auke i medlemstalet på 25 prosent. Forbundet er nøgd med at fleire blir oppdaga og får hjelp, men er kritisk til at så få lærarar har kunnskap om diagnosen.
Ina Blindheimsvik er spesialpedagog og styremedlem i Dysleksiforeningen på Sunnmøre. Ho meier læararane må få meir kompetanse. - Mange av lærarane føler seg usikre. Dei veit ikkje kva dei skal gjere og korleis dei skal hjelpe dei som har dysleksi.
Læremiddel med mange feil
Trass tilgang på gode læremedlar er det mange som slit med læringa. PC-program gir god hjelp, men elevar og lærarar opplever at det er mange feil i programvaren og at programma er vanskelege å bruke.
Fleire elevar peikar også på at mange lærarar manglar kunnskapr om vanskane dei har, og dette gjer undervisninga mangelfull. Også elevane etterlyser kurs for lærarar.