- Dette er en uhaldbar situasjon, seier næringssjefen i Ørsta Olav Aambøe.
Kraftig vekst
Ferjsambandet har hatt ein kraftig vekst også i år. Fram til april var veksten i trafikken på opp mot ni prosent.
I perioden januar til og med april var det vel 3.200 bilar som sto att. Dette er ein tredel av alle bilar som ikkje fekk vere med ferjene her i fylket.
- Dette påfører næringslivet langs heile kysten store tap, seier Aambø.
- For defensivt
Det er Vegvesenet som bestiller tenestenene med ferjeselskapa og dermed betalar for ein større kapasitet.
Også leiar i samferdselsutvalet i fylket, Iver Nordseth, meiner Vegvesenet er for defensive, når dei ikkje prioriterer å auke kapasiteten.
Nordseth viser også til at det er fleire ledige ferjer lengre sør på kysten som kan leigast inn. Men desse har ikkje Vegvesenet råd til å leige inn, seier rådgivar i Vegvesenet, Synnøve Sørflaten.
- Vi har ikkje rammer til å betale det det kostar å leige inn dei ferjene, seier ho.