Kleven verft i Ulsteinvik
Foto: Per Eide / Kleven

Kleven

Oppsummert

Kleven Verft A/S i Ulstein er ett av de største skipsverfrta i Møre og Romsdal. Fra 2017 har Hurtigruten gått inn på eiersiden i selskapet som har vært kontrollert av familien Kleven.

  • Roald Amundsen-dåp på Antarktis

    Hurtigrutens nye hybride ekspidisjonsskip Roald Amundsen skal bli døypt på Antarktis, skriv selskapet i ei pressemelding. Skipet er bygd på Kleven vefft i Ulsteinvik. Dåpen skal skje i starten av november, under skipet sitt første cruise til kontinentet. - Vi kan ikkje tenkje oss ein betre og meir passande stad, seier konsernsjef Daniel Skjeldam i pressemeldinga.

    MS Roald Amundsen er et av de nye hybrid-skipene til Hurtigruten
    Foto: Hurtigruten
  • Allmøte på Kleven

    Dei tilsette ved Kleven verft i Ulstein er kalla inn til eit allmøte i formiddag. Direktør Olav Nakken seier dei tilsette skal få ei oppdatering å situasjonen for verftet. Kleven har nyleg levert frå seg Hurtigruten sitt nye ekspedisjonsskip «Roald Amundsen». Verftet har tidlegare hatt økonomiske vanskar og det har vore spekulert i at dei kjem til å få nye eigarar.

    Tilsette Kleven
    Foto: Arne Flatin / NRK
  • Endringar for jomfrutur

    Det nybygde hurtigruteskipet MS Roald Amundsen blir liggende ved Kleven verft lenger enn planlagt. Den skulle ha lagt ut på første seilas fra Hamburg på torsdag, men nå må passasjerene heller gå ombord i Tromsø, seks dager etter at seilasen egentlig skulle startet. Derfra seiler skipet til Nordkapp og Kirkenes, før det setter kursen sørover som planlagt, og ender i Hamburg, ifølge Hurtigruten. Reisen koster rundt 44.000 norske kroner og er fullbooket.

    Skisse over Hurtigrutens nye hybridskip MS Roald Amundsen
    Foto: Hurtigruten
Den nye toppsjefen i Kleven har god tro på fremtida. Nå håper han at verftet kan få bygge et tredje hurtigruteskip når Roald Amundsen og Fridtjof Nansen er levert neste år.