Den siste veka har gått med til å saumfare skipet etter årsak til kvifor det byrja å brenne då skipet segla inn til Ålesund torsdag i førre veke.
- LES:
Omfattande
Jobben Havarikommisjonen har gjort på hurtigruta Nordlys har vore omfattande.
– No har vi vore gjennom dei viktigaste områda om bord i skipet. Vi har vore konsentrert rundt maskinrommet, men vi har òg sett på sløkkjeanlegg og alarmsystem om bord, blant anna, seier havariinspektør Elisabeth Juel Ramos.
- LES:
Det har òg vore krevjande arbeidsforhold for havarikommisjonen. Delar av maskinrommet er utbrent det har vore total strumstand om bord.
– Manglande straumforsyning gjer at det er vanskeleg å hente ut informasjon frå alarmpanel og den slags, fortel Juel Ramos.
SJÅ VIDEO. SLIK SER HURTIGRUTA UT INNVENDIG ETTER BRANNEN:
Veit ikkje årsaka
Førebels er det for tidleg å seie noko om kvifor brannen oppstod.
– Vi har gjort mange undersøkingar og fått ei god oversikt, men detaljane må vi setje saman når vi får samla det inn, seier havariinspektøren.
No skal Hurtigruteskipet Nordlys setjast i tørrdokk ved Fiskerstrand Verft. Neste veke skal Havarikommisjonen gå byrje å analysere funna for å prøve å finne årsaka til kvifor det byrja å brenne.
- LES:
Hentar ut kunst
Kunst for millionar av kroner var om bord på hurtigruta då det braut ut brann. No blir det gjort eit omfattande arbeid for å prøve å redde den verdfulle kunstskatten.
SJÅ TV-INNSLAG OM DETTE ARBEIDET HER: