NRK Meny
Framtida til den maritime klynga

Framtida til den maritime klynga

Oppsummert

29. september går GCE Blue Maritimes årskonferanse av stabelen i Ålesund. Her får vi svar på korleis det står til med den maritime klynga etter dei tøffe tidene i offshorebransjen.

  • 50 prosent er cruise

    Cruiseskip utgjør over 50 prosent av ordrereserven ved norske verft, skriver Sunnmørsposten. Bransjeorganisasjonen Norske Skipsverft er bekymret: – Det er grunn til å mane til en viss forsiktighet når man framstiller det som at verftsindustrien har lyktes med omstillingen ved å bygge cruiseskip, sier Asle B. Strønen, administrerende direktør i organisasjonen til avisen.

  • Økonomisk optimisme i vest

    Næringslivet på Vestlandet er meir optimistiske enn på fleire år. Optimismen drivast i stor grad av at stemninga i oljenæringa har snudd etter at oljeprisen og forventningane til framtidige investeringar har auka. Det viser Vestlandsindeksen, som er utarbeida av Sparebanken Vest kvart kvartal på bakgrunn av spørsmål til 700 bedriftsleiarar på Vestlandet. Indeksen viser den største framtidstrua på nesten fem år blant bedriftsleiarar. Fleire trur fisk og havbruk kan bli større enn olje om 30 år.

  • – Opp til oss sjølve

    – No er det opp til oss sjølve om vi klarer å gripe muligheitene eller ikkje. Det vil verte bygt båtar gså i framtida. Spørsmålet er om vi klarer å gripe muligheitene som ligg i teknologien og om vi klarer å vere i forkant i forhold til Asia, sa Per Sævik i forkant av debatten.

Konsernsjef, Fiskerstrand Holding
Brunvoll
Sykkylven Stål AS
Visjoner for den maritime klynga
Jannicke Farstad leder diskusjon om omstilling, bærekraft og innovasjonsevne under Blue Maritime Clusters årskonferanse 2017