Det er ikkje ferie på kontora til Kleven Verft på Dimnøya i Ulstein kommune no i juli. Både salsdirektøren og salssjefen har meir enn nok arbeid å henge fingrane i.
Salsdirektør Arve Holstad seier at dei vil bruke 650 årsverk på eitt skip, og då reknar dei 3500 årsverk pr. skip inkludert underleverandørar. Ved å gonge dette talet med fire så vert det eit formidabelt tal.
Avtalen til Kleven gjeld i første omgang bygging av to skip, men med opsjon på ytterlegare to fartøy.
- Les også:
- Les også:
Held på for fullt
Arbeidet med å velje ut underleverandørane held no på for fullt på kontora til Kleven.
– Ja, no er me ein gjeng som jobbar veldig breitt og set bort store pakkar for å sikre oss at både leveringstid og pris er i samsvar med kalkylane som me har, seier Holstad.
Det vil vere intens jobbing no med dette det komande halvåret, seier salsdirektøren.
Marginane er pressa så det er ingen automatikk i at dei som har levert til Kleven tidlegare er dei som vinn desse anboda, men Holstad er opptatt av at det vert funne gode løysingar i tillegg til pris.
Salssjef Thore Veddegjerde seier at dei har jobba med hurtigrutekontraktane allereie i over eitt år. Han seier dei skal levere mange fartøy i 2017 både ved verftet på Dimnøya og frå Myklebust verft som er ein del av Kleven-gruppa.
Frå 2018 er det god kapasitet til å starte for fullt med bygginga av hurtigrutene.