Hopp til innhold

Bru eller tunnel over Storfjorden

Om nokre år kan du kanskje køyre bil over Storfjorden der ferjesambandet Magerholm-Ørsnes går i dag.

Storfjordkryssinga alt. 3
Foto: Storfjordsambandet ASA

 

Frank Sve og Jan Kåre Aurdal
Foto: Janne-Marit Myklebust / NRK

Ein fem hundre meter djup tunnel og ulike bruløysingar vart i dag presentert av Storfjordsambandet ASA. Styreleiar Frank Sve meiner det er realistisk å tru at dette sambandet er på plass om fem til ti år.

Det er  fire alternativ for Storfjordkryssinga som er under vurdering. Alle er kostnadsrekna til omkring 2 milliardar kroner, men når det gjeld fjelltunnelen, ser det ut til at den kanskje kan byggjast til ein rimelegare pris..

 

 Storfjordkryssinga

 

Storfjordkryssing alt. 1
Foto: Storfjordsambandet ASA

1. Neddykka røyrbru/flytetunnel. Tunnelen går ned til 35 meters djup.

 

 

 

 

Storfjordkryssinga alt. 2
Foto: Storfjordsambandet ASA

2. Fjelltunnel Sykkylven - Emleim.

Djupaste punkt: 550 m. u. h. For å greie dei store stigningane, må tunnelen gjere ein stor sving inne i fjellet på Emleimsida og ein stor sirkel på Sykkylvssida. Tunnelen blir 11 300 meter lang, med to løp.

  

 

Storfjordkryssinga alt. 3
Foto: Storfjordsambandet ASA

3. Bru Ørsneset - Magerholm:

Hengebru med brukte boreplattformer som brukar. Brua blir ca. 2 600 meter lang.

 

 

 

Storfjordkryssinga alt. 4
Foto: Storfjordsambandet ASA

4. Bruløysing Sandvika - Glomset:

Hengebru eller røyrbru med skipspassasje + flytebru. Samla lengd: ca. 2 500 meter.

 

 

 

Tunnel Sykkylven - Stranda

I samanheng med planane for kryssing av Storfjorden tenkjer Storfjordsambandet ASA seg også ein 8 900 meter lang tunnel mellom Hole i Sykkylven og Engeset i Stranda. Med denne tunnelen slepp ein å køyre over Strandafjellet, og dette vil lette trafikken mellom kommunane vesentleg.

Tunnelen vil koste om lag 400 millionar kroner. Bygginga treng ikkje vere avhengig av at fjordkryssinga blir realisert.

SISTE FRÅ MØRE OG ROMSDAL