Adm.dir. Daniel Skjeldam går kraftig ut mot hamnevesenet i Kristiansund. Han seier Kristiansund Havn i ei årrekke har kravd mange millionar kroner for mykje i anløpsavgifter.
– Konflikten mellom oss og hamnevesenet er svært negativ for næringsutviklinga i nordmørsbyen, seier Daniel Skjeldam til NRK Møre og Romsdal. Han er toppsjef i Hurtigruten.
– Du brukar ikkje ein butikk som gong på gong overfakturerer kredittkortet ditt. Då sluttar du å handle der. Det bør Kristiansund Havn skjønne.
Skjeldam er krystallklar på at om Hurtigruten hadde hatt høve til å kutte ut Kristiansund som anløpsstad, så ville dei gjort det straks.
– Fiendtleg mot kundane
– Når hamnevesenet er direkte fiendtleg mot kundane sine, så slår det tilbake mot byen. Det er synd, for Kristiansund er ein fantastisk by med eit stort potensial.
Hurtigruten har klagd Kristiansund Havn inn til Kystverket. Dei meiner å ha blitt overfakturert for 18 millionar kroner over nokre få år.
– Dette har hamnevesenet i Kristiansund fått klar beskjed om å rydde opp i. Det har dei berre sett vekk ifrå. Får dei halde på slik, kan det fort bli ei negativ utvikling for heile byen, seier Daniel Skjeldum.
Har anka saka
Hamnesjef Arnt Helge Honstad i Kristiansund seier til NRK at dei har anka til samferdselsdepartementet avgjerda om at dei skal føre tilbake avløpsavgifter: – Vi meiner saka ikkje er rett behandla.
Hamnesjefen seier dei vil halde fram med å krevje inn anløpsavgifter som før, til saka er avgjort.
– Skadeleg for reiselivet
Hurtigrutesjefen meiner det verste er at Kristiansund Havn går i konflikt med ein av sine største brukarar:
– Dette er svært skadeleg for reiselivet, og det er berre negativt i ein by med store moglegheiter for ekspansjon, seier han.
– Hadde vi hatt høve til å kutte ut Kristiansund, så hadde vi gjort det tvert, seier toppsjefen i Hurtigruten til NRK.
- Les også: