Kverndokk har arbeidd i fleire år med å greie ut moglegheitene for å drive bilferjer med batteri.
- Dette er veldig interessant. Me har arbeidd med dette prosjektet sidan 2005, seier Kverndokk.
- Kan vere i drift om fem år
For ferjene går i dag på diesel, bensin og gass, men batteridrevne ferjer lar vente på seg.
- Eg har skrive til to samferdsleministerar tidlegare, for å få midlar til å prøve dette prosjektet. Men dei har ikkje reagert.
Samferdselsminister Magnhild Meltveit Kleppa sa tidlegare i dag at dei første batteriferjene kan vere i drift allereie om fem år.
- Det gjer eg. Me må utvikle meir miljøvenleg drivstoff, fordi me må få ned utsleppa frå transportsektoren. Viss ikkje når me ikkje klimamåla, seier Meltveit Kleppa.
- Blir billigare å byggje
Batteriferjer vil ikkje sleppe ut CO2. Spørsmålet er økonomien. Per Kverndokk er ein av veteranane i den skipstekniske bransjen med over 40 års erfaring.
Han har jobba i fleire år med å greie ut batteriferjer. No foreslår han eit prøveprosjekt.
For Kverndokk meiner batteriferjer vil vere like billig å drive som gassferjer, og mykje billigare å bygge.
- Batteridrevne ferjer blir 41 million kroner billigare å byggje enn gassdrevne ferjer, seier han.