Hei. I slutten av august kjøpte eg ein ny Sony Ericsson telefon med bindingstid hos Telenor. Som eg oppfatta det, så var det feil med den frå dag éin. Ettersom tida gjekk så blei det berre verre og verre, og eg leverte den til butikken som sendte den til verkstad.
Etter nåken veke fekk eg svar at det var ein slags klemmskade. Eg og min forhandlar var einig om at eg ikkje kunne ha gjort det, så vi bestemde oss for å sende ein reklamasjonssøknad.
Etter nokre månader fekk eg avslag på den. Sony Ericsson holdt med sin verkstad og legg dermed skylda over på meg. Så eg lurte på, som taparen i denne saka uten å ha gjort nåke gale, om dokke kan hjelpe meg på noko slags måte?
Omar
SVAR:
Hei! Dersom det er feil ved telefonen som du ikke kan lastes for, skal selger enten gi deg ny telefon eller reparere den uten kostnad og uten vesentlig ulempe for deg. Det skal han gjøre innen rimelig tid og uten risiko for at du ikke får dekket dine utlegg av selgeren.
Dersom dette ikke skjer, og du ønsker å forfølge saken, vil jeg anbefale deg å klage forhandleren inn til
.Hilsen Thomas Nortvedt, Forbrukerrådet
Har du spørsmål om teknologi? Send det her: