NRK Meny
Normal

Slik blir reklame­pausen i Tour de France

– Dette løyser eit problem for TV-kanalane, seier direktør Jarle Thalberg, i Nordens største mediebyrå, Group M.

Ny tv-reklame

BILDE-I-BILDE: I ei lita rute til venstre kan du sjå Tour de France samstundes med reklamen.

Foto: TV2

Mange vil meine at det er få ting som er så spanande på tv som direktesendt sport, og tilsvarande irriterande når reklamepausen bryt inn midt i sendinga.

Sportsarrangement som Tour de France, fotballkampar og femmila har blitt sendt på reklamekanalar, men det har vore eit problem å finne opningar der reklamen ikkje forstyrrar.

Endringa, som trår i kraft laurdag 1. juli, gjer norske TV-kanalar lov til å sende reklame samtidig som programma held fram å spele i eit lite vindauge. Under Tour de France, som startar laurdag, skal TV2 teste dei nye reklamepausane.

– Dette gir oss moglegheit til å gje eit betre produkt for sjåarane der dei kan følge betre med på det som skjer, seier salsdirektør i TV2 Bjørn Gunnar Rosvoll.

Då TV2 viste OL i Sochi i 2014, førte hyppige reklameavbrot til så mange klager at både Statoil, Toyota og Telenor til slutt måtte ta sine reklamar av lufta.

Bilde-i-bilde-reklamen betyr ikkje slutten på vanlege reklamepausar, men noko ein kan velje å bruke eller ikkje.

Jarle Thalberg

BEGEISTRA: Jarle Thalberg i mediebyrået Group M, trur sjåarane kjem til å like den nye løysinga.

Foto: Group M

Jarle Thalberg i mediebyrået Group M, som har mange store reklamekundar, trur sjåarane kjem til å like den nye løysinga.

– Nå kan tv-kanalane tilby reklame utan å øydelegge for sjåarane. Vi kjem ikkje unna at det kjem meir og meir reklame, så då er det fint at reklamen finn former som ikkje er så forstyrrande, seier Thalberg.

– Løyser eit problem

Thalberg i Group M meiner at dette også løyser eit problem for TV-kanalane, fordi dei er heilt utselte for reklame for tida.

– TV-kanalar taper titals millionar kroner kva einaste månad, fordi norske annonsørar, som gjerne vil på tv-skjermen med reklame, faktisk ikkje kjem på, seier Thalberg.

Bjørn Gunnar Rosvoll

TESTAR: Salsdirektør Bjørn Gunnar Rosvoll i TV2, håper nye reklamepausar gjer publikum eit betre produkt.

Bjørn Gunnar Rosvoll i TV2, som testar den nye forma for reklamepause til helga, presiserer at dette ikkje betyr at det kjem meir reklame, men at det blir reklame som ikkje forstyrrar så mykje.

– Eg trur ikkje vi kjem til å miste sjåarar, men dersom det skjer, vil vi teste på nytt og lære av det vi gjer.

Kulturstrøm

  • Freder den amerikanske ambassaden

    Riksantikvaren besluttet onsdag å frede den trekantede bygningen i Oslo sentrum som tidligere var USAs ambassade. Den regnes for å være et sentralt verk av den verdenskjente finsk-amerikanske arkitekten Eero Saarinen, opplyser Riksantikvaren i en pressemelding.

    Den amerikanske ambassade
    Foto: norway.usembassy.gov
  • – Jobbet med Beyoncé og Jay-Z

    Den norske produsenten, artisten og låtskriveren Fredrik William Ball, bedre kjent som Fred Ball, forteller at han har bidratt til tre av låtene på det nye albumet til Beyoncé Knowles og Jay-Z. Paret slapp albummet lørdag, og fredrikstadmannen Ball melder på sin instagramkonto at han klyper seg i armen over at han har jobbet med de to. Ball ga ut soloalbummet Pleasure i 2003 og har senere jobbet både med egen musikk og produsert for blant andre Bertine Zetlitz, Brett Anderson, Jarle Bernhoft, KT Tunstall og Sophie Ellis-Bextor.

    Laster Instagram-innhold
  • Michael Jackson på Broadway

    En musikal inspirert av livet til Michael Jackson og med sanger fra hans rikholdige katalog åpner på Broadway i 2020. Musikalens handling skal føres i pennen av Lynn Nottage, kjent for å skildre marginaliserte mennesker. Nå gyver hun løs på Michael Jacksons liv, sammen med regissøren og koreografen Christopher Wheeldon. (NTB)

    Michael Jackson
    Foto: Nyhetsspiller

Flere kulturnyheter