NRK Meny
Normal

Katy Perry med historisk rekord på Twitter

Katy Perry har akkurat blitt den første i historia som har nådd 100 millionar følgarar på Twitter.

Katy Perry Stockholm

I STOCKHOLM: NRK møtte Katy Perry i Stockholm i begynnelsen av juni.

Foto: Christian Ingebrethsen / NRK

Ei veke etter at Katy Perry gav ut albumet «Witness» har den amerikanske popartisten blitt den mest følgde personen på Twitter i historia.

SJÅ: Intervjuet NRK gjorde med Katy Perry om minnekonserten i Manchester.

Det var Twitter som først annonserte rekorden.

Laster Twitter-innhold
Laster Twitter-innhold

Perry, som oppretta Twitter-kontoen sin i 2009, har vore ein aktiv brukar av Twitter. Ho har skrive heile 8500 innlegg og likt 5500.

Sjølv følger ho berre 205 personar. Blant dei utvalde ho følgjer er Ivanka Trump, Chelsea Clinton, Brie Larson og Bernie Sanders.

LES OGSÅ: Astrid Smeplass med på Katy Perry sitt nye album

Nyleg var Katy Perry ein av artistane som spelte under minnekonserten etter terroren i Manchester.

Ingen andre i verda har så mange følgarar som Katy Perry på Twitter. Justin Bieber ligg tett bak med 97 millionar følgarar, medan Barack Obama har 91 millionar følgarar. USAs president Donald Trump har «berre» 32 millionar.

Kulturstrøm

  • – Kulturpolitikken må styrke folk

    – Politikken bør fremme den demokratiske samtalen ved å styrke evne og vilje hos befolkningen til å finne og fortolke informasjon og forstå ytringer, slår en studie av kulturens rolle i Norge fast. Studien er gjort for Kulturdepartementet, og skal gi innspill til mulige endringer i kulturpolitikken.Det vises til flere trender som man venter kommer til å påvirke hvordan kulturen påvirker samfunnet i årene som kommer. Les hele rapporten her.

  • – Kulturutbytte, men ikke i penger

    Norges utbytte av programmet som har kostet Norge nærmere 167 millioner kroner de siste tre årene er vanskelig å måle i kroner og øre, men programmet er likevel verdifullt, skriver Kulturdepartementet. De har fått evaluert Norges deltakelse i EU-programmet «Kreativt Europa». Programmet gir norske aktører innen TV, film, kunst og kultur muligheter til å samarbeide internasjonalt og til å nå ut til et større europeisk publikum. Les hele rapporten her.