NRK Meny
Normal

Internasjonal heider til «Skam»

Under ei internasjonal prisutdeling i London i går gjekk «Skam» heilt til topps. Den norske tv-serien fekk prisen «Digital online award».

Isak og Even i Skam

VERDENSKLASSE: «Skam», som nå er inne i sin tredje sesong blei heidra på internasjonal prisutdeling.

Prisen blir delt ut av det leiande bransjetidsskriftet C21, eit tidsskrift for fjernsyn og video på nett. 480 bidrag frå heile verda var med å konkurrere i 13 ulike kategoriar.

Ole Hedemann, programutviklar i NRK, var blant dei som var til stades under utdelinga i går.

– Det er alltid gøy å vinne prisar, og det var veldig gøy og stor stemning på utdelinga i går. Det er klart at dette blir lagt merke til over heile verda, fordi det er heile verda som er med å konkurrere om prisane.

LES OGSÅ: Dansk TV: Ber publikum oversette «Skam»

LES OGSÅ: Skam-klipp omfavnes av rekordmange: – Reaksjonen til Jonas er forbilledlig

Originalt konsept

«Skam» vann prisen som heiter «Digital online award». Det er ein pris for drama, som er produsert først og fremst for nett, og ikkje for lineært tv.

– Kvifor trur du Skam vann denne prisen?

– Eg trur «Skam» vann fordi det er ein original måte å lage drama på. Det er kanskje første gong at nokon ser ein dramaproduksjon som til dei grader består av ein vev av ulike publiseringsmåtar.

Ungdomsserien blir publisert online i form av video på nett og i sosiale medium, og det blir blant anna brukt falske Instagram-kontoar.

– Det er nytt, originalt og annleis. Og det er spanande at det blir sett pris på internasjonalt, seier Hedemann.

Mammon var også nominert til pris, men vann ikkje.

Kulturstrøm

  • Kagge Forlag henter Fotland

    Forlaget melder at de har fått en ny redaktør på plass: Maiken Grønning Fotland. Hun kommer fra stillingen som reportasjeleder i Dagbladet Magasinet. Forlaget melder at de har fått inn en redaktør med teft for ideer – og evne til å sette dem ut i livet (NTB).

  • "Ny" Guns N' Roses-video fra 1989

    I 1989 spilte Guns N' Roses inn en musikkvideo til låten «It's So Easy» på nattklubben Cathouse i Los Angeles. Videoen ble aldri sluppet, i stedet ble den liggende i et skap i nesten 30 år. Men nå er den altså å se i en digitalt restaurert versjon på Apple Music, melder Billboard. Slippet av den ukjente musikkvideoen inngår i feiringen av bandets nyutgave av debutalbumet «Appetite for Destruction» fra 1987, skriver TT (NTB).

    Guns N' Roses
  • Sony kjøper EMI

    Japanske Sony kjøper musikkforlaget EMI for drøyt 15 milliarder kroner og sikrer seg dermed rettighetene til noen av verdens mest populære band og artister. I henhold til avtalen verdsettes EMI Music Publishing til drøyt 38 milliarder kroner (NTB).