Internasjonal heider til «Skam»

Under ei internasjonal prisutdeling i London i går gjekk «Skam» heilt til topps. Den norske tv-serien fekk prisen «Digital online award».

Isak og Even i Skam

VERDENSKLASSE: «Skam», som nå er inne i sin tredje sesong blei heidra på internasjonal prisutdeling.

Prisen blir delt ut av det leiande bransjetidsskriftet C21, eit tidsskrift for fjernsyn og video på nett. 480 bidrag frå heile verda var med å konkurrere i 13 ulike kategoriar.

Ole Hedemann, programutviklar i NRK, var blant dei som var til stades under utdelinga i går.

– Det er alltid gøy å vinne prisar, og det var veldig gøy og stor stemning på utdelinga i går. Det er klart at dette blir lagt merke til over heile verda, fordi det er heile verda som er med å konkurrere om prisane.

LES OGSÅ: Dansk TV: Ber publikum oversette «Skam»

LES OGSÅ: Skam-klipp omfavnes av rekordmange: – Reaksjonen til Jonas er forbilledlig

Originalt konsept

«Skam» vann prisen som heiter «Digital online award». Det er ein pris for drama, som er produsert først og fremst for nett, og ikkje for lineært tv.

– Kvifor trur du Skam vann denne prisen?

– Eg trur «Skam» vann fordi det er ein original måte å lage drama på. Det er kanskje første gong at nokon ser ein dramaproduksjon som til dei grader består av ein vev av ulike publiseringsmåtar.

Ungdomsserien blir publisert online i form av video på nett og i sosiale medium, og det blir blant anna brukt falske Instagram-kontoar.

– Det er nytt, originalt og annleis. Og det er spanande at det blir sett pris på internasjonalt, seier Hedemann.

Mammon var også nominert til pris, men vann ikkje.

Kulturstrøm

  • Svensk oppkjøp av norske Paradox

    Produksjonsselskapet Paradox, som blant annet sto bak Erik Poppes Utøya-film og «Kongens nei», er kjøpt av svenske SF Studios.

    SF Studios, som regnes som et av verdens eldste filmselskap, har i mange år produsert film og TV-serier i Sverige og Danmark. Deres oppkjøp av Paradox, som blant annet sto bak Erik Poppes Utøya-film og «Kongens nei», er ifølge pressemeldingen «et veldig viktig steg» i selskapets strategi om å bli den ledende aktøren i det nordiske markedet. (NTB)

  • Norsk konsertarrangør kjøpt opp

    Det nederlandske oppkjøpsfondet Waterland kjøper norske Atomic Soul. Planen er å lage et nordisk konsertkonsern med omsetning på 800 millioner kroner årlig. – Nå skal vi jobbe bedre og gjøre større ting, sier gründer Peer Osmundsvaag (47) i Atomic Soul til Dagens Næringsliv. (NTB)

  • Julefenomenet fra Grünerløkka

    97 år gamle Alf Folmers debutvideo med julesangen «Jul på Løkka» har fått 30.000 visninger etter at den ble lagt ut på Facebook tirsdag kveld. Forfatter og forlegger Håvard Mossige har skrevet teksten.

    Jul på Løkka! God Jul! Del gjerne videre! Husk å trykke på HD knappen!

    Publisert av Alf Folmer Tirsdag 11. desember 2018