Talsmenn fra både den israelske og den tyrkiske regjering har sagt sitt, og PR-arbeidere har jobbet døgnet rundt for å få ut sin side av historien rundt Israels bording av Gaza-konvoien.
Men, på YouTube er PR-krigen slettes ikke over. Videoer lagt på nett av de forskjellige partene i saken når ennå svært høye seertall, og diskusjonsforumene - der disse er tillatt - går varme, skriver The Jerusalem Post.
Ikke tillatt å kommentere
Israel Defense Forces (IDF) har sin egen kanal på YouTube. Det er også de som får høyest trefftall på sine videoer fra bordingen. De har trefftall på over en million klikk, men muligheter til å kommentere videoer er ikke til stede på disse sidene.
Heller ikke på Al Jazeera kan publikum kommentere videoene.
Men, Russia Today - en populær engelsk nyhetskanal som fokuserer på internasjonale nyheter - har lagt ut den samme videoen, og her er det åpent for publikum å kommentere.
Til tross for at videoen kun er sett av et par hundre tusen hos Russia Today er tallet på respons snart i tusentall.
Få abonnenter, skyhøye seertall
IDF-kanalen, som har under 30.000 abonnenter, har hatt langt høyere seertall enn vanlig de siste to dagene.
Den mest populære videoen; et etminutts-klipp av IDF soldatene som lander på Mavi Marmara og møter voldsomme protester, har nådd nesten 1,2 millioner treff. Al Jazeera og Russia today, med henholdsvis 94.000 og 47.000 abonnenter, har ikke hatt noen videoer med trefftall som kommer i nærheten av dette tallet.
Siden tirsdag har IDF lastet opp 15 nye videoer, som viser film fra episoden, arrestasjonene og konfiskeringer i ettertid. I tillegg får vi se intervjuer med sårede soldater som forteller om sine erfaringer fra bordningen.
YouTube topp fire
Det israelske utenriksdepartementet opererer også sin egen YouTube kanal, men har ikke en så stor seerbase, til tross for at det er fullt lovlig å kommentere videoene her.
Responsen på YouTube-videoen relatert til flåten er generelt av tre typer: «Israel lyver», «Israel forteller sannheten, men handlet ulovlig/galt», og «Israel gjorde det rette».
På Jerusalem Post sin nettside har det flommet inn med responser og meninger fra flere sider av saken de siste to dagene. Mange videoer med bilder og film samlet fra nyhetskilder og lastet ned av private har også brutt den magiske 100.000-trefftall grensen.
YouTubes topp fire mest sette videoer på onsdag var alle fra IDF-kanalen.
Saken er stengt for kommentarer.