Ylvis greidde ikkje å kopiere monstersuksessen med The Fox frå i fjor. Men, dei gjorde det bra i år likevel med den mest sette videoen i Norge og ein song til inne på topp ti-lista i år.
Gjennomgåande så er det tullesangar, unge sjarmerande songtalent og morosame reklamar som nordmenn likar best å sjå.
Men, også videoar med djupare bodskap har slått an. Noko paradoksalt så har eit videodikt om å bruke mindre tid bak skjermen og meir tid ansikt til ansikt med folk blitt sett mykje. Smarte telefonar gjer oss dummare om me slutta å sosialisere.
Desse er dei ti mest populære videoane i Norge i 2014:
1: Ylvis om vanskeleg knute
2: To sjarmtroll som syng ut mot mobbing:
3: "Spanskspråkleg" sommarhit frå Stavanger
4: Ein reklame som tek for seg Youtube-fenomen
5: Ein reklame om å kome på kva du skal sei litt for seint
6: Sjarmtroll med stemme av gull
7: Skrekkspreiande terroriserande "edderkopp"
8: Eit dikt om å bruke mindre tid på blant anna Youtube
9: Den ukjente Ylvis-broren om livet i skuggen
10: Totalt framande kliner