NRK Meny
Normal

Dette såg nordmenn mest på Youtube

Ylvis, ein terroriserande edderkopphund og klining. Dette fekk nordmenn til å klikke på Youtube.

Ylvis greidde ikkje å kopiere monstersuksessen med The Fox frå i fjor. Men, dei gjorde det bra i år likevel med den mest sette videoen i Norge og ein song til inne på topp ti-lista i år.

Gjennomgåande så er det tullesangar, unge sjarmerande songtalent og morosame reklamar som nordmenn likar best å sjå.

Men, også videoar med djupare bodskap har slått an. Noko paradoksalt så har eit videodikt om å bruke mindre tid bak skjermen og meir tid ansikt til ansikt med folk blitt sett mykje. Smarte telefonar gjer oss dummare om me slutta å sosialisere.

Desse er dei ti mest populære videoane i Norge i 2014:

1: Ylvis om vanskeleg knute

2: To sjarmtroll som syng ut mot mobbing:

3: "Spanskspråkleg" sommarhit frå Stavanger

4: Ein reklame som tek for seg Youtube-fenomen

5: Ein reklame om å kome på kva du skal sei litt for seint

6: Sjarmtroll med stemme av gull

7: Skrekkspreiande terroriserande "edderkopp"

8: Eit dikt om å bruke mindre tid på blant anna Youtube

9: Den ukjente Ylvis-broren om livet i skuggen

10: Totalt framande kliner