Popdiva Beyoncés nye parfyme-reklame måtte flyttes til kveldstid etter at det kom inn klager på at den rett og slett var for sexy.
Kun på kveldstid
Det er The Advertising Standards Authority, engelskmennenes svar på Medietilsynet, som har sett på reklamen for hennes nye parfyme og konkludert med at den ikke bør vises på TV før etter klokken 19:30 om kvelden, skriver Daily Mail.
- Se også:
Selskapet bak parfymen er ikke enige, og mener den ikke skiller seg fra for eksempel rap-videoer med lettkledde damer som sirkulerer daglig på musikkanaler som MTV.
Selve videoen viser først en scene der Beyoncé ligger tilsynelatende naken i et rom, som går over til å vise henne i en utfordrende kjole hvorpå hun beføler seg selv.
Videre beveger hun seg forførende foran kameraet til sangen «Fever» før hun sier «Catch the fever», som henspiller på parfymens navn, «Heat».
- Se også:
Også i USA
Også i USA har den hete videoen blitt flyttet fra formiddags-TV-flatene grunnet for vovet innhold, skriver Ekstra Bladet.
Selvfølgelig er all PR god PR i slike saker, og Beyoncé skal allerede ha dratt inn flerfoldige millioner på parfymen.