NRK Meny
Normal

Bli venn med NRK

NRKs Publikumsservice svarer på spørsmål og gir gode tips og råd. Bli venn!

NRK på Facebook

Ris og ros. spørsmål og netthjelp - NRKs Publikumsservice ordner opp - også via NRKs Facebook-side.

NRKs Publikumsservice tar i mot ris og ros, svarer på spørsmål og gir tips og råd knyttet til NRKs tjenester og tilbud.

Også på Facebook kan du bli venn med NRK og finne gode råd og tips, komme med spørsmål eller gi ris eller ros.

Se: Bli venn med NRK på Facebook

Telefon 23 04 70 00

NRKs Publikumsservice når du selvsagt også både på telefon - tlf 23 04 70 00 - og via e-post til info@nrk.no.

Åpningstider: Fra kl 08.00 til kl 22.00 på hverdager, og fra kl 13.00 til kl 20:00 på lørdager.

Årlig mottar NRKs Publikumsservice rundt 100 000 henvendelser.

Henvendelser blir registrert og de aktuelle programmer og redaksjoner blir orientert om henvendelser som gjelder dem.

Ofte stilte spørsmål

Mange spør NRKs Publikumsservice om det samme. Derfor blir de mest "vanlige" spørsmålene - og svarene - lagt ut på nrk.no - og på Facebook-siden.

Både via Facebook-sida og på Kontakt-sida på nrk.no kan du komme i kontakt med NRKs Publikumsservice.

Hjelp-sider på nrk.no

På nrk.no finnes det også en egen seksjon - nrk.no/hjelp - hvor du kan du finne gode råd og tips knyttet både til nett-tv, nettradio, bruk av mobile plattformer, radio, fjernsyn, nett og gode tips for hørselshemmede.

Programmenes Facebook-sider

Mange programmer og redaksjoner har også egne sider på Facebook. Her kan du også finne nyttig informasjon, se bilder og annet knyttet til programmene.