Bilfabrikanten Bentley fikk grønt lys fra både Statens vegvesen og politiet til å kjøre i 335 km/t i verdens lengste undersjøiske veitunnel. Ikke alle er like begeistret.
Halv takst med elbil er skrota. No blir Ryfast det første bompengeprosjektet i landet kor elbilane må betala meir enn 50 prosent. – Det er for tidleg å fase ut fordelane, meiner Elbilforeningen.
Ein stadig aukande andel elbilar førar til at bompengeselskapa taper store inntekter. Rekninga for det kan hamne hos både elbilistane sjølv og dei som køyrer fossilbil, meiner ekspert.
Nå vil byfolket bu på bygda. Verdas lengste undersjøiske biltunnel er ein stor del av årsaka.
Det er over seks år sidan det blei oppdaga plast dumpa i sjøen frå Noregs største vegprosjekt. Vegvesenet når ikkje målet sitt om å bli ferdig med ryddejobben i år.
I eitt år har bilistane køyrd gratis i Noregs største vegprosjekt, Ryfast. Det sparer dei for om lag 380 millionar kroner. Men snart er gratisturane over.
Det blir bompenger i Ryfast om en drøy måned.
Ryfast er framleis utan bompengar etter at Vegvesenet heva kontrakten med dei som skulle levere innkrevjingsløysinga. Nå meiner selskapet det ikkje var grunnlag for å heve kontrakten.
En kontrakt på ti millioner kroner i milliardprosjektet Ryfast er hevet. Det er årsaken til at verdens lengste undersjøiske biltunnel trolig blir gratis å kjøre ut året.