Få minutt før var bussen midt i ein lang tunnel Rett etter at bussen hadde køyrd ut av den 11,4 kilometer lange Gudvangatunnelen stod den i flammar. – Det går eit gufs gjennom ein. Av Oddgeir Sæle og Per Kristian Grimeland
Overlevde tunneldrama: Ber statsministeren sikre 200 brannfarlege tunnelar – Politikarane har svikta, seier ekteparet Einar og Laila Morland, som overlevde tunnelbrann for 10 år sidan. No ber dei statsministeren om hjelp. Av Bård Siem, Hallgeir Braastad og Håvard Heggen
200 tunnelar har usikra PE-skum i taket: – Som bensin i fast form Tunnelar over heile landet kan bli reine brannbomber ved ulukker eller motorhavari. Av Bård Siem og Anders Nøkling
Derfor må Lærdalstunnelen oppgraderast Utdaterte naudtelefonar, vifter som snart har brukt si levetid og fjell som smuldrar opp. Verdas lengste vegtunnel treng verkeleg ei opprusting, fastslår Vegvesenet Av Ingeborg Grindheim Slinde og Sondre Dalaker
Nye råd etter tunnelbrann: Må bli lettare for folk å komme seg ut 32 personar vart evakuerte og fleire sendt til sjukehus i den dramatiske brannen i Gudvangatunnelen. Brannen har ført til at Havarikommisjonen vil ha fleire tiltak i norske tunnelar. Av Fredrik Johan Helland
Brannsjefen i Aurland vil ha vegvesenet med på naudnettet Då eit vogntog tok fyr i Gudvangatunnelen, kunne ikkje brannvesenet kommunisere med vegtrafikksentralen direkte, meiner brannsjefen i Aurland. Av Geir Bjarte Hjetland, Roy Raasholm Fauske og Bård Siem
– Det gjekk nokre minutt for mykje frå den første meldinga kom til varslinga gjekk ut Det gjekk for mange minuttar frå det byrja å brenne til naudetatane blei varsla, då det tok til å brenne i eit vogntog i Gudvangatunnelen i mars i år, meiner fylkesberedskapssjef Haavard Stensvand. Av Geir Bjarte Hjetland og Per Kristian Grimeland
Veit ikkje om dei finn årsaka til brannen Statens havarikommisjon veit framleis ikkje kvifor det byrja å brenne i ei trekkvogn i Gudvangatunnelen i slutten av mars. Av Oddleif Løset og Per Kristian Grimeland
Har stått på døgnet rundt for å opne Gudvangatunnelen – Dette set vi stor pris på. Når tunnelen stengjer ei veke så fell omsetnaden 50 prosent tvert. Drivstoffsalet er nærast utradert, seier Per Steinar Hylland. Av Oddleif Løset