Hundrevis føler seg lurt før russetiden: – Vi hadde gledet oss til egen sang Russelåta jentene betalte for, kom aldri. De er frustrert over at det er så lett å lure russen. Slik unngår du det samme som dem. Av Johanna Hauge, Julie Helene Günther og Karl Inge Paulsen
Kan gå konkurs for tredje gang: – Ikke betal på forskudd Forbrukerrådet advarer mot å forhåndsbetale for varer fra Garderobe-Mannen. Selskapet risikerer nå sin tredje konkurs på fire år. Av Benjamin Vorland Andersrød
Garderobe-Mannen konkurs igjen: 1600 nye kunder skal ha betalt for varer de ikke har fått – I en slik prosess vil det alltid være noen få kunder som føler misnøye, sier tidligere eier Erik Bøckmann. Av Christian Nicolai Bjørke, Benjamin Vorland Andersrød og Håkon Hov Martinsen
Forbrukere sliter med Tesla-problemer Forbrukerrådet har registrert en markant økning i henvendelser om Tesla-biler. Forbrukerne viser til dårlig kundeservice, sene leveranser og tekniske problemer. Av Jon-Fredrik Klausen og Sebastian Nordli
Nordmenn klager mer på flyreiser Antallet klager til Forbrukerrådet som handler om transport har økt med mer enn 80 prosent de siste tre årene. Flest klager handler om fly. Av Jon-Fredrik Klausen
– Dette er et eneste stort mareritt Det som skulle bli drømmekjøkkenet for Geir Hystad fra Hobøl endte i fortvilelse. Han og kona har vært uten kjøkken i snart to måneder. Av Liv Rønnaug Lilleåsen
Slik vasker du vinduene uten å få striper Vann, såpe, klut eller nal? Her er ekspertenes tips til vårens vinduspussing. Av Hilde Erlingsen og Victoria Ose
Har gitt opp kampen mot oljen (Foto: Camilla Næss/NRK)Brann og havnevesen har gitt opp å samle opp oljen etter utslippene fra Borregaard forrige uke.
Selger lån for sju prosent av verdien Bankene selger dårlige betaleres gjeld videre. Gjeldsofferalliansen frykter at de som overtar kravene går hardt til verks for å inndrive gjelden.