Statens vegvesen: – Ikke bruk E134, men finn andre veier I flere dager har det vært lange køer over Haukeli. Statens vegvesen ber folk om å droppe kjøreturen over fjellet. Av Siri Wichne Pedersen
Meiner Hareide må sjå nærare på skiltinga her Det er ingen informasjon om ein av dei viktige stamvegane mellom aust og vest på veg ut av Oslo ved Sandvika. Av Ragnar Lurås
Har venta 25 år på gul midtstripe på europavegen ETNE (NRK): Fleire riksvegar er så smale at to vogntog ikkje kjem forbi kvarandre. I Etne har dei venta i minst 25 år, men veit framleis ikkje kva tid 15 kilometer av europavegen får to felt. Av Eli Bjelland og Leif Rune Løland
– Det mest hårreisande eg har sett Forslaget om å bygge ut E134 til fire felt og 110 km/t vekker sterke reaksjonar. – Har ein gått fullstendig av hengslene, spør Arne Nævra (SV). Av Mari Rollag Evensen
Ny veg vil gi reisetid på fire timar mellom Bergen og Oslo TYSVÆR (NRK): Nye Veier AS vil bygge ny firefelts E134 med ei fartsgrense på 110 kilometer i timen. Det kan gi reisetid på fire timar og koste opp mot 150 milliardar kroner. Av Gisle Jørgensen, Lise Marit Kalstad, Mari Rollag Evensen og Ruth Einervoll Nilsen
Råkjører i uferdige tunneler Den nye Mælefjelltunnelen på E134 er på ingen måte ferdig, men råkjørerne lar seg ikke stanse av den grunn. Det har blitt et problem flere steder. Av Kurt Inge Dale og Nils Fridtjof Skumsvoll
Krav frå seks ordførarar: – Hald valløfta dykkar! Seks ordførarar i Hordaland har gått saman om å krevja at Bergen skal bli kopla på E134 over Haukeli. – Politikarane har vore positive. No krev vi at dei heldt løfta sine. Av Tale Hauso og Elise Angell
Vil ha raskare utbygging av E134 Politikarane i Vest-Telemarkrådet vil ha fortgang i bygging av E134 som stamveg mellom aust og vest. Lite har skjedd sidan det blei bestemt i 2015. Nå ber dei om byggestart i 2022. Av Ragnar Lurås, Anne Lognvik og Robert Hansen
Unngår kolonnekøyring og stengt veg med lang tunnel på E134 For å hindre kolonnekøyring og stengde vegar over Haukelifjell i framtida, er det nå lansert eit nytt forslag til ein 25 km lang tunnel for E134 frå Haukeli til Røldal. Av Ragnar Lurås og Bo Lilledal Andersen