Få minutt før var bussen midt i ein lang tunnel Rett etter at bussen hadde køyrd ut av den 11,4 kilometer lange Gudvangatunnelen stod den i flammar. – Det går eit gufs gjennom ein. Av Oddgeir Sæle og Per Kristian Grimeland
Fire år etter brannen kranglar dei framleis om forsikringsoppgjeret Statens vegvesen krev nær ti millionar. Forsikringsselskap vil betale vel halvparten. Av Oddleif Løset og Roy Raasholm Fauske
– Det gjekk nokre minutt for mykje frå den første meldinga kom til varslinga gjekk ut Det gjekk for mange minuttar frå det byrja å brenne til naudetatane blei varsla, då det tok til å brenne i eit vogntog i Gudvangatunnelen i mars i år, meiner fylkesberedskapssjef Haavard Stensvand. Av Geir Bjarte Hjetland og Per Kristian Grimeland
13 til sjukehus: No blir det full gransking av dramatisk tunnelbrann – Vi ønskjer å sjå nærare på kva som skjedde då trafikantane inne i tunnelen blei utsett for røyk, seier Rolf Mellum i Statens havarikommisjon for transport. Av Adalheidur Audardottir Oldeide
No skal farlege turistbussar lukast ut – Vi har sett fleire brannfarlege køyretøy som vi ikkje vi ha i norske tunnelar, seier Thormod Gausdal i Statens vegvesen. Av Wilhelm Støylen
Økt skepsis til undersjøiske tunneller Lastebileiere og sjåfører blir mer og mer skeptiske til undersjøiske tunneller etter brannen i Oslofjordtunnellen før helga. Av Leiv-Erik Bondevik og Gunhild Sætre
Bussbrannen i Gudvangatunnelen lagt vekk Kripos har kome fram til at den trulege brannårsaka var at kjølevæska byrja å koke, melder VG. Av Adalheidur Audardottir Oldeide
– Folk kvir seg for å køyre inn i tunnelen AURLAND (NRK): Ein av heltane etter brannen i Gudvangatunnelen, Olav Hylland, seier enkelte har ei frykt for å køyre gjennom tunnelen. I dag la Riksrevisjonen fram ein rapport der dei har vurdert 41 tunnelar i åtte fylke som er spesielt risikoutsette. Av Brit Jorunn Svanes, Håvard Heggen og Erlend Kinn
Havarikommisjonen: - Automatikken utsette trafikantar for større fare Havarikommisjonen kritiserer måten ventilasjon i tunnelar blir styrt på. Dei ber vegvesenet ta grep slik at norske tunnellar ikkje blir brannfeller. Av Eva Marie Felde og Sondre Lingås Haukedal