(Klikk på lenken under for å se de beste NRK-bildene!)
Ukens finaleheat finner du her: NRK-galleriet
(Vi valgte ut de 25 beste til galleriet, og ønsker de som ikke nådde helt opp bedre lykke neste gang.)
Vi kårer to bildevinnerne denne gang (siden konkurransen gikk over to uker pga. Himmelfartsdagen). Vi gratulerer Stian McGarrighan og Henrik Thorne, som kan velge seg en DVD fra NRK Aktivum - Butikken.
Ukens bildetekst
Denne uken gratulerer vi Stian Thorgaard, som får en CD fra NRK Aktivum.
VINNERTEKSTEN:
- I et klart brudd med reglene for bruk av NRKs logo, nedfelt i NRKs designhåndbok, prøver "Alltid moro" å fjase med kringkastingens logo. Det er en trist, trist dag når dette må påpekes av eksterne folk, sier Bernander i en kort kommentar. "Det er en trist, trist dag når eksterne folk leser designhåndboka til NRK", sier Stian Thorgaards fastlege i en annen kommentar. (Stian Thorgaard)
HEDERLIG OMTALE GÅR TIL:
I likhet med bidragene til bildekonkurransen viser logoen til NRK en bleknende tendens. (Kjell Lindås)
NRK - no i heile tri fargar! (Jarle Fagerheim)
NRK har oppdaget at programmene blir mer fargeløse for hver gang de går i reprise. (Arvid T. Sandnes)
Når TV2-ansatte får vite seertallene pleier de å rope NoK! NoK! NoK! (Arvid T. Sandnes)
Ny konkurranse!
Hva foregår her? Bli med i den store 17. mai-konkurransen! Ukas bildeoppgave
Ukens hederspris
I tillegg til bilde- og tekstkonkurransen har vi hver uke en konkurranse for beste innsendte bidrag til Alltid Moro, åpen klasse. Her er alle forslag og formater velkomne: tekst / artikkel / bilde / tips / forslag. Vinneren kan velge blant en håndfull humor-DVDer vi har rasket til oss fra NRK Aktivum.
Vi kårer også her to vinnere denne gang: Haraldbjellvag.com, for følgende bidrag:
Årets første valgvideo ber deg om å IKKE stemme
og dessuten Matthew Dowson for annonsen under.
Vinnerbidraget og annet stoff om pengespill finner du her: Ærlig annonse fra Norsk Tipping
---
Men altså: