Hopp til innhold

Utskjelt logo får internasjonal pris

Visit Telemark har vunne ein internasjonal pris for sitt nye design.

Logo Snøhetta

Visit Telemark og Snøhetta vant internasjonal pris i London for sitt nye webdesign.

Visit Telemark sine nye webløysing vann prisen for mest kreative bildebruk for å marknadsføre ein destinasjon under ein digital konferanse i London.

Juryen framheva den autentiske tonen og stemninga i bileta på websida.

Då det nye designen blei presentert tidlegare i år blei det debatt og mange forskjellige reaksjonar. Men Snøhetta var så fornøgd at dei ønskte å vinne ein pris.

Les meir om reaksjonane her:

Spennande prosess

Visit Telemark

Her blir logoen utropt til vinnar.

Foto: Visit Telemark

Dagleg leiar i Visit Telemark, Irene Vestby Siljan, synest det er flott at dei nye websidene blir lagt merke til internasjonalt.

– Gjennom den nye merkevareplattforma har vi fått eit solid uttrykk for å vise fram Telemark, seier Vestby.

Visit Telemark, Snøhetta Design og New Mind tellUs har samarbeida i prosessen med å utarbeide dei nye websidene.

– Det har vore utfordrande og spennande, seier Vestby.

Fleire reiselivsbedrifter i Telemark vil jobbe med Visit Telemark og ta i bruk den nye webløysinga framover.

Les også:

Nominert i ny konkurranse

Telemark sin nye merkevaredesign er også blitt nominert som Snøhetta sitt bidrag i ein kategori til Nordens største grafiske konkurranse.

– Her er det ei ære bare å bli nominert blant hundre bidrag i kvar kategori, seier Vestby.

Prisutdelinga skjer den 17. oktober.

Flere nyheter fra NRK Vestfold og Telemark