Politiet meldte like før klokka 12 i dag at den svenske bergingsbilen no vert undersøkt ved Håbakken trafikkstasjon i Lærdal.
– Dei er no melde for køyring uten dispensasjon og følgjebil, då det synte seg at dette ikkje var berging, men transport av ein buss, opplyser politiet.
Undersøkingane syner også at havari i eit hjullager er årsaka til brannen inne i verdas lengste biltunnel.
Personen som vart frakta til sjukehus for utvida undersøking, er no utskriven.
Ein bergingsbil byrja like over midnatt å brenne i den 24,5 kilometer lange Lærdalstunnelen på E16.
Bergingsbilen var på veg til Sverige med ein buss då den byrja å brenne kring åtte kilometer inne i tunnelen frå Aurlandssida.
Brannen vart raskt sløkt av ein norsk vogntogsjåfør som kom til staden.
– Det har truleg teke fyr i samband med bremsesystem. Skadeomfanget er uvisst, men bergingsbilen køyrde til Håbakken for eiga maskin, opplyser operasjonsleiar Kjetil Drange ved Sogn og Fjordane politidistrikt.
Ingen personskade
Alarmsentralen fekk melding om brannen ni minuttar over midnatt. Nær 20 brannmannskap frå brannvesenet i Lærdal og Aurland vart sendt til tunnelen som er verdas lengste bilvegtunnel. Også politi og ambulansar vart sendt til staden.
Brannen vart meldt sløkt klokka 0033. Det var tre personar i bergingsbilen.
– Ingen personar vart skadde i brannen, men ein personar vart transportert til sjukehus for observasjon. Ein annan, den som sløkte brannen, vart kontrollert på staden og har fått status uskadd, seier Drange.
Har fått køyreforbod
Med brannen i Gudvangatunnelen friskt i minne, skjedde brannen i Lærdalstunnelen på ei tid med lite trafikk.
Alarmsentralen oppmoda meldar av brannen natt til tysdag om å fjerne eit brannsløkkingsapparat, noko som automatisk stengde tunnelen.
Tunnelen vart meldt open for fri ferdsle klokka 0122.
– Bergingsbilen har på grunn av brannen fått køyreforbod og pålegg om teknisk gjennomgang før den får køyre vidare. Saka blir etterforska vidare ved lensmannskontoret i Lærdal, seier Drange.