Nygaard driv baderomsbutikken Nygaard Bad i Haugesund, og har svidd av 100.000 kroner på å reklamera på Facebook.
– Dette er ein av dei beste måtane å marknadsføra seg på. Ikkje minst er det ein rimeleg måte å nå ut til folk på, seier han.
Han påpeikar at han spesielt når ut til unge mellom 18 og 30 år på Facebook.
– Det kostar litt å legga ut ting på nettet, men eg trur det er verdt det.
Les også:
– Må ha noko å fortelja
DHR Reklamebyrå i Haugesund påpeikar at bedrifter på Facebook må vita kva dei vil med å vera der.
– Det er ikkje berre å vera på Facebook. Du må ha noko å fortelja, seier Elin Garvik i reklamebyrået.
Ho registrerer likevel trenden med at stadig fleire bedrifter gjer seg synlege på sosiale medium.
– Her får dei ut bodskapen sin, i tillegg til å få respons frå kundane sine.
Les også:
Held seg vekke frå Facebook-reklame
Men ikkje alle kastar seg ut på nettrenden. Eva Grimstad er dagleg leiar hos Interiør- og sengetøybutikken Olga i Haraldsgata i Haugesund.
Ho har bevisst tatt valet om å ikkje ha Facebook-sider for butikken sin.
– Ei slik nettside må følgjast opp, og du må svara på mange spørsmål frå kundane. Då krevst det at ein sjølv er aktiv.
Trond Erik Nygaard har uansett ikkje planar om å kutta ut Facebook-satsinga.
– Eg trur dei som ikkje er på nett, og som held seg til aviser og den slags, fell litt frå.